C'fare perfaqesojne 36 germat e alfabetit shqiptar per ju?
+3
Brunhilda
Love
Morena
7 posters
Faqja 1 e 1
C'fare perfaqesojne 36 germat e alfabetit shqiptar per ju?
C'fare perfaqesojne 36 germat e alfabetit shqiptar per ju?
Ky eshte nje artikull ku eshte prononcuar Prof. Doc. Floresha Dado.
(Profesore-doktore nė fakultetin e Historisė dhe Filologjisė. Tė gjithė e
njohin si pedagogia e Teorisė sė Letėrsisė.) Duke menduar se, te gjithe
ne kemi vizionin tone mendova se do te ishte interesante qe te thoshit
dhe mendimet tuaja per to..
Floresha Dado nė 36 shkronja
E quajnė Floresha Dado. Profesore-doktore nė fakultetin e Historisė dhe
Filologjisė. Tė gjithė e njohin si pedagogia e Teorisė sė Letėrsisė, dhe
po ashtu si Titullare tė Kritikės sė Letėrsisė. Ėshtė studiuesja dhe
kritikja letrare, e cila i ėshtė pėrkushtuar auditorit, studios sė saj
tė punės, e padyshim familjes. Sa e njohim Floreshėn? Si ėshtė ajo nė
jetėn e pėrditshme? Ku takohen e ku ndahen tek ajo studiuesja, kritikja e
letėrsisė, nėna dhe shoqja?
A- Apatik, nuk do tė mund ta duroja nė asnjė moment tė jetės dhe
tė punės, sepse do tė fyente pėrfytyrimin qė kam unė mbi jetėn dhe
energjitė e njeriut.
B- Babėzi, mė neverit ai qė nuk ka ngopje nė lakmitė dhe
pėrfitimet e gjithanshme, sipas meje, kjo pangopėsi vjen nga thyerja e
ekuilibrit mendor tė njeriut dhe afrimi drejt instinktit tė kafshės.
C- Cinizmi, shpreh pėr mua jo vetėm ligėsinė, por edhe varfėrinė
shpirtėrore tė njė njeriu. Besoj se ky tipar i keq shpreh disa komplekse
tė brendshme, ndoshta tė pavetėdijshme tė tij.
Ē- Ēorientim, mendoj se kam arritur ti shpėtoj kėtij pozicioni.
tė mos kem ngatėrruar drejtimin e duhur nė jetė dhe nė punė. Tė mos e
humbas fillin - ka qenė njė tipar qė mė ka udhėhequr nė jetė, si nėnė
dhe si studiuese.
D- Defamiljarizim, pėrcaktimi mė interesant qė i bėri Formalizmi
Rus, nė fillim tė shekullit XX, thelbit tė letėrsisė, nė aspektin e
dallimit tė gjuhės artistike nga gjuha e pėrdorimit praktik.
Dh- Dhembshuria, sipas meje, ka veprim tė dyfishtė: Qetėson
njeriun, tė cilit ti i fal dhembshuri! Lumturon atė qė di ta falė kėtė
ndjenjė njerėzore! Tė dy palėt gjejnė prehje shpirtėrore. Po unė kam
qenė dhe a jam e dhembshur, aq sa duhet?
E- Ekzistencializmi, pėr mua ėshtė rryma filozofike mė
interesante, sepse ka nė qendėr probleme universale tė ekzistencės sė
njeriut. Si drejtim letrar mė ka dhėnė vepra tronditėse pėr pėrjetimin e
udhėkryqeve, dilemave njerėzore.
Ė- Ėndėrrim, gjendja emocionale mė e bukur qė kam pėrjetuar,
sidomos kur fėmijėt ishin tė vegjėl. Ėndėrrimi me sy hapur i ka dhėnė
momenteve tė caktuara tė jetės sime kuptim. Njeriu ka nevojė pėr tė.
F- Figura, me pėrfytyrimin tim e shoh dhe e prek kėtė krijesė
emocionale nė ēdo poezi apo prozė. E padukshme, nė konceptin e tė parit
tė drejtpėrdrejtė, por e gjallė, e prekshme nė letėrsi dhe art.
G- Guxim, nuk di nėse kam guxuar gjithnjė nė jetėn time. Disa
thonė po, disa thonė jo. Po tė flisja me vetveten, ndoshta
pėrgjigjja do tė ishte mė e plotė!
Gj- Gjaknxehtė! E di qė ky ėshtė njė tipar qė shfaqet tek unė. E
di qė mė pushton kur diēka mė duket e padrejtė. Nga njė herė zemėrimi mė
rrėmben. Por, shpejt bie dhe zbutem, e madje pendohem.
H- Hermetik! Nuk mė pėlqen poezia hermetike. Nuk mė pėlqen as
njeriu hermetik, sepse tipari im themelor ėshtė qartėsia dhe mėnyra e
drejtpėrdrejtė e komunikimit.
I- Iluzion, ėshtė zhgėnjimi mė i dhimbshėm nė 15 vitet e fundit,
kur ushqeva shumė shpresa pėr njė kuptim tė ri mbi realitetin nė
Shqipėri. E shoh vetėm nė sferėn e letėrsisė, figura e sė cilės ėshtė
njė iluzion.
J- Java, pėr mua ėshtė njėsia kohore qė vrapon mė shumė se ēdo
gjė tjetėr! Sa fillon, mbaron! Kjo rendje e javėve mė krijon shpesh njė
ndjenjė ankthi.
K- Kontradiktė, e ndjej nė ēdo moment dhe nė ēdo raport njerėzor.
Jam nė kontradiktė shpeshherė me veten, jam me njerėzit qė i dua, jam
me jetėn, me gjithēka qė na rrethon. Dhe, nė kėtė raport tė sikletshėm,
mė duket se unė, pėrgjithėsisht kam tė drejtė.
L- Lakan, njė ndėr teoricienėt e mi mė tė preferuar, qė bashkoi
psikanalizėn dhe strukturalizmin nė interpretimin e letėrsisė. Midis
teorive letrare moderne tė shekullit XX, teoria e tij mė tėrheq pėr
tezat shumė origjinale qė jep.
Ll- Llaēkė, ėshtė femra qė nuk e duroj dot, e cilėsdo moshe
qoftė, me pėrjashtim tė atyre deri nė 10 vjeē. Po nuk u zhduk ky tipar
budallallėku deri nė kėtė moshė, llaēka mbetet llaēkė gjithė jetėn.
M- Mosmirėnjohje. E urrej kėtė dukuri dhe jam pėrpjekur tė mos e kenė fėmijėt e mi. Ja kam arritur! Mjerė ai qė ėshtė mosmirėnjohės!
N- Narratologjia. Pėr mua ėshtė sistemi poetik mė interesant nė
studimin e veprės letrare. Pak ose aspak e praktikuar nė studimet e
mėparshme, ajo pėrfaqėson fushėn shumėplanėshe tė interpretimit letrar.
Nj- Njėshi! Mė bezdis kur pėrdoret pėr tė emėrtuar e veēuar dikė,
si tė parin e tė parėve. Besoj se ėshtė njė karakterizim relativ, qė
lėviz te i njėjti individ, nė momente dhe rrethana tė ndryshme.
O- Orieta, emri i vajzės sime. Vajza mė e menēur, mė e dashur, mė
e veēantė nė botė! Kur flet sjell pranverėn, kur luan nė violinė sjell
oqeanin, diellin, stuhinė! Me tė pranė ndjehesh me energji dhe besim nė
vetvete.
P- Poetika e Aristotelit. Njė vepėr qė nuk ėshtė vlerėsuar aq sa
duhet, lidhur me karakterin universal tė tezave mbi artin letrar.
Mendimi teorik modern ka nė themel teza dhe karakterizime tė rėndėsishme
tė kėtij filozofi tė parė tė letėrsisė.
Q- Qeshje, mė pėlqen kur e shoh te njerėzit; duken mė tė bukur.
Edhe mua mė pėlqen tė , e di qė mė ēelet e gjithė fytyra. E kam
fjalėn pėr tė qeshurėn qė gurgullon nga shpirti.
R- Racional, veti qė nė momente tė rėndėsishme tė jetės sime mė
ka ndihmuar jashtė mase. Por, ndoshta, ndonjėherė nuk kam ditur tė
vendos ekuilibėr tė drejtė midis arsyes dhe joarsyes. Ėshtė mirė apo
keq? Varet!
Rr- Rrėmbimthi, ėshtė tipar qė shpesh shoqėron lėvizjet e mia, nė
shtėpi dhe nė punėt e ndryshme. Gjithnjė kam vrapuar tė fitoj kohė. Jam
e rrėmbyer edhe kur nervozohem pėr diēka. Duke u plakur shpresoj se do
korrigjohem!
S- Studentė. Kur sapo isha diplomuar, e prirur ndaj studimit
letrar, nuk mė pėlqente mėsimdhėnia. Por, kur iu ktheva auditorit,
kuptova sa forcė rinuese ka ky mjedis. Marrėdhėniet e hapura me
studentėt (i dua vėrtet, por shpesh bėhem edhe e ashpėr).
Sh- Shkenca e letėrsisė, pasioni im qė nė rininė universitare.
Mbetet njė fushė shumė interesante, thelbi dhe vlera e sė cilės ende nuk
njihet profesionalisht nė nivelet qė i pėrkasin.
T- Teoria e letėrsisė, specialiteti im mė i ngushtė, qė mė
ndihmoi tė kuptoj thelbin e vėrtetė tė letėrsisė dhe interpretimin e
saj. Synimi im ėshtė ti bėj studentėt tė kuptojnė se vetėm teoria e
letėrsisė mund ti bėjė ata kritikė e studiues tė vėrtetė.
Th- Thashethemaxhi. I shkreti! Ose, e shkreta! Janė vėrtet gjynah
pėr mjerimin e tyre shpirtėror. Mė dhimbsen, sepse nuk e kuptojnė se
mund tė bėjnė njė punė tjetėr mė tė mirė.
U- Universitet. Duke qenė pedagoge prej shumė vitesh mė dhemb nė
shpirt realiteti i trishtuar, tė cilin duhet tė kemi guxim ta pohojmė.
Le tė shtrohemi mirė dhe tė shohim se ku janė, jo njė, por disa thembra
tė Akilit.
V- Violina. Instrumenti qė mė krijon njė gjendje emocionale tė
veēantė. E solli nė shpirtin tim, shumė vite mė parė, vajza ime. Tani,
virtuoze, nė CD-tė qė mė dėrgon nga Amerika shoh gėzimin dhe forcėn
shpirtėrore tė saj. Do tė kisha dashur tė luaja me njė instrument
muzikor. Do ishte fantastike!
X- Xixėllonja. Ėshtė e vockėl, e vockėl, por e ndritshme, e
bukur, nazike, qė tė nxit ta ndjekėsh pas. Sa keq, kam vite pa e parė!
Ėshtė e mrekullueshme!
Xh- Xhaxhiu, profesori im i dashur, i nderuar i letėrsisė antike.
Profesor i brezave qė tashmė nuk i numėrojmė dot. I kulturuar, i mirė,
me njė botė shpirtėrore tė thellė, si vetė letėrsia e antikitetit
greko-romak!
Y- Ysht, do cenohej personaliteti im, nėse do tė kryeja nė mėnyrė
tė verbėr, diēka nga nxitja e paarsyeshme e dikujt, sado i rėndėsishėm
tė ishte pėr mua.
Z- Zbavitje. Gjėja qė kam bėrė mė keq nė jetėn time. Ėshtė njė
nga tė metat e mia themelore, sepse gjithnjė mė duket se sot nuk kam
kohė. Nesėr diēka do bėj! Dhe kėshtu po ikėn jeta. Mesa duket unė nuk
di tė zbavitem. Ske ēi bėn!
Zh- Zhdėrvjelltėsia. Tipar qė mė pėlqen shumė te vajzat. Nuk i
duroj dot tė ngathėtat, ato qė nuk rrezatojnė energji, vitalitet,
dėshirė pėr tė rendur nė jetėn e tyre. Pu, pu, pu! Nuk mund ti shoh
dot disa tipa tė tillė.
Ky eshte nje artikull ku eshte prononcuar Prof. Doc. Floresha Dado.
(Profesore-doktore nė fakultetin e Historisė dhe Filologjisė. Tė gjithė e
njohin si pedagogia e Teorisė sė Letėrsisė.) Duke menduar se, te gjithe
ne kemi vizionin tone mendova se do te ishte interesante qe te thoshit
dhe mendimet tuaja per to..
Floresha Dado nė 36 shkronja
E quajnė Floresha Dado. Profesore-doktore nė fakultetin e Historisė dhe
Filologjisė. Tė gjithė e njohin si pedagogia e Teorisė sė Letėrsisė, dhe
po ashtu si Titullare tė Kritikės sė Letėrsisė. Ėshtė studiuesja dhe
kritikja letrare, e cila i ėshtė pėrkushtuar auditorit, studios sė saj
tė punės, e padyshim familjes. Sa e njohim Floreshėn? Si ėshtė ajo nė
jetėn e pėrditshme? Ku takohen e ku ndahen tek ajo studiuesja, kritikja e
letėrsisė, nėna dhe shoqja?
A- Apatik, nuk do tė mund ta duroja nė asnjė moment tė jetės dhe
tė punės, sepse do tė fyente pėrfytyrimin qė kam unė mbi jetėn dhe
energjitė e njeriut.
B- Babėzi, mė neverit ai qė nuk ka ngopje nė lakmitė dhe
pėrfitimet e gjithanshme, sipas meje, kjo pangopėsi vjen nga thyerja e
ekuilibrit mendor tė njeriut dhe afrimi drejt instinktit tė kafshės.
C- Cinizmi, shpreh pėr mua jo vetėm ligėsinė, por edhe varfėrinė
shpirtėrore tė njė njeriu. Besoj se ky tipar i keq shpreh disa komplekse
tė brendshme, ndoshta tė pavetėdijshme tė tij.
Ē- Ēorientim, mendoj se kam arritur ti shpėtoj kėtij pozicioni.
tė mos kem ngatėrruar drejtimin e duhur nė jetė dhe nė punė. Tė mos e
humbas fillin - ka qenė njė tipar qė mė ka udhėhequr nė jetė, si nėnė
dhe si studiuese.
D- Defamiljarizim, pėrcaktimi mė interesant qė i bėri Formalizmi
Rus, nė fillim tė shekullit XX, thelbit tė letėrsisė, nė aspektin e
dallimit tė gjuhės artistike nga gjuha e pėrdorimit praktik.
Dh- Dhembshuria, sipas meje, ka veprim tė dyfishtė: Qetėson
njeriun, tė cilit ti i fal dhembshuri! Lumturon atė qė di ta falė kėtė
ndjenjė njerėzore! Tė dy palėt gjejnė prehje shpirtėrore. Po unė kam
qenė dhe a jam e dhembshur, aq sa duhet?
E- Ekzistencializmi, pėr mua ėshtė rryma filozofike mė
interesante, sepse ka nė qendėr probleme universale tė ekzistencės sė
njeriut. Si drejtim letrar mė ka dhėnė vepra tronditėse pėr pėrjetimin e
udhėkryqeve, dilemave njerėzore.
Ė- Ėndėrrim, gjendja emocionale mė e bukur qė kam pėrjetuar,
sidomos kur fėmijėt ishin tė vegjėl. Ėndėrrimi me sy hapur i ka dhėnė
momenteve tė caktuara tė jetės sime kuptim. Njeriu ka nevojė pėr tė.
F- Figura, me pėrfytyrimin tim e shoh dhe e prek kėtė krijesė
emocionale nė ēdo poezi apo prozė. E padukshme, nė konceptin e tė parit
tė drejtpėrdrejtė, por e gjallė, e prekshme nė letėrsi dhe art.
G- Guxim, nuk di nėse kam guxuar gjithnjė nė jetėn time. Disa
thonė po, disa thonė jo. Po tė flisja me vetveten, ndoshta
pėrgjigjja do tė ishte mė e plotė!
Gj- Gjaknxehtė! E di qė ky ėshtė njė tipar qė shfaqet tek unė. E
di qė mė pushton kur diēka mė duket e padrejtė. Nga njė herė zemėrimi mė
rrėmben. Por, shpejt bie dhe zbutem, e madje pendohem.
H- Hermetik! Nuk mė pėlqen poezia hermetike. Nuk mė pėlqen as
njeriu hermetik, sepse tipari im themelor ėshtė qartėsia dhe mėnyra e
drejtpėrdrejtė e komunikimit.
I- Iluzion, ėshtė zhgėnjimi mė i dhimbshėm nė 15 vitet e fundit,
kur ushqeva shumė shpresa pėr njė kuptim tė ri mbi realitetin nė
Shqipėri. E shoh vetėm nė sferėn e letėrsisė, figura e sė cilės ėshtė
njė iluzion.
J- Java, pėr mua ėshtė njėsia kohore qė vrapon mė shumė se ēdo
gjė tjetėr! Sa fillon, mbaron! Kjo rendje e javėve mė krijon shpesh njė
ndjenjė ankthi.
K- Kontradiktė, e ndjej nė ēdo moment dhe nė ēdo raport njerėzor.
Jam nė kontradiktė shpeshherė me veten, jam me njerėzit qė i dua, jam
me jetėn, me gjithēka qė na rrethon. Dhe, nė kėtė raport tė sikletshėm,
mė duket se unė, pėrgjithėsisht kam tė drejtė.
L- Lakan, njė ndėr teoricienėt e mi mė tė preferuar, qė bashkoi
psikanalizėn dhe strukturalizmin nė interpretimin e letėrsisė. Midis
teorive letrare moderne tė shekullit XX, teoria e tij mė tėrheq pėr
tezat shumė origjinale qė jep.
Ll- Llaēkė, ėshtė femra qė nuk e duroj dot, e cilėsdo moshe
qoftė, me pėrjashtim tė atyre deri nė 10 vjeē. Po nuk u zhduk ky tipar
budallallėku deri nė kėtė moshė, llaēka mbetet llaēkė gjithė jetėn.
M- Mosmirėnjohje. E urrej kėtė dukuri dhe jam pėrpjekur tė mos e kenė fėmijėt e mi. Ja kam arritur! Mjerė ai qė ėshtė mosmirėnjohės!
N- Narratologjia. Pėr mua ėshtė sistemi poetik mė interesant nė
studimin e veprės letrare. Pak ose aspak e praktikuar nė studimet e
mėparshme, ajo pėrfaqėson fushėn shumėplanėshe tė interpretimit letrar.
Nj- Njėshi! Mė bezdis kur pėrdoret pėr tė emėrtuar e veēuar dikė,
si tė parin e tė parėve. Besoj se ėshtė njė karakterizim relativ, qė
lėviz te i njėjti individ, nė momente dhe rrethana tė ndryshme.
O- Orieta, emri i vajzės sime. Vajza mė e menēur, mė e dashur, mė
e veēantė nė botė! Kur flet sjell pranverėn, kur luan nė violinė sjell
oqeanin, diellin, stuhinė! Me tė pranė ndjehesh me energji dhe besim nė
vetvete.
P- Poetika e Aristotelit. Njė vepėr qė nuk ėshtė vlerėsuar aq sa
duhet, lidhur me karakterin universal tė tezave mbi artin letrar.
Mendimi teorik modern ka nė themel teza dhe karakterizime tė rėndėsishme
tė kėtij filozofi tė parė tė letėrsisė.
Q- Qeshje, mė pėlqen kur e shoh te njerėzit; duken mė tė bukur.
Edhe mua mė pėlqen tė , e di qė mė ēelet e gjithė fytyra. E kam
fjalėn pėr tė qeshurėn qė gurgullon nga shpirti.
R- Racional, veti qė nė momente tė rėndėsishme tė jetės sime mė
ka ndihmuar jashtė mase. Por, ndoshta, ndonjėherė nuk kam ditur tė
vendos ekuilibėr tė drejtė midis arsyes dhe joarsyes. Ėshtė mirė apo
keq? Varet!
Rr- Rrėmbimthi, ėshtė tipar qė shpesh shoqėron lėvizjet e mia, nė
shtėpi dhe nė punėt e ndryshme. Gjithnjė kam vrapuar tė fitoj kohė. Jam
e rrėmbyer edhe kur nervozohem pėr diēka. Duke u plakur shpresoj se do
korrigjohem!
S- Studentė. Kur sapo isha diplomuar, e prirur ndaj studimit
letrar, nuk mė pėlqente mėsimdhėnia. Por, kur iu ktheva auditorit,
kuptova sa forcė rinuese ka ky mjedis. Marrėdhėniet e hapura me
studentėt (i dua vėrtet, por shpesh bėhem edhe e ashpėr).
Sh- Shkenca e letėrsisė, pasioni im qė nė rininė universitare.
Mbetet njė fushė shumė interesante, thelbi dhe vlera e sė cilės ende nuk
njihet profesionalisht nė nivelet qė i pėrkasin.
T- Teoria e letėrsisė, specialiteti im mė i ngushtė, qė mė
ndihmoi tė kuptoj thelbin e vėrtetė tė letėrsisė dhe interpretimin e
saj. Synimi im ėshtė ti bėj studentėt tė kuptojnė se vetėm teoria e
letėrsisė mund ti bėjė ata kritikė e studiues tė vėrtetė.
Th- Thashethemaxhi. I shkreti! Ose, e shkreta! Janė vėrtet gjynah
pėr mjerimin e tyre shpirtėror. Mė dhimbsen, sepse nuk e kuptojnė se
mund tė bėjnė njė punė tjetėr mė tė mirė.
U- Universitet. Duke qenė pedagoge prej shumė vitesh mė dhemb nė
shpirt realiteti i trishtuar, tė cilin duhet tė kemi guxim ta pohojmė.
Le tė shtrohemi mirė dhe tė shohim se ku janė, jo njė, por disa thembra
tė Akilit.
V- Violina. Instrumenti qė mė krijon njė gjendje emocionale tė
veēantė. E solli nė shpirtin tim, shumė vite mė parė, vajza ime. Tani,
virtuoze, nė CD-tė qė mė dėrgon nga Amerika shoh gėzimin dhe forcėn
shpirtėrore tė saj. Do tė kisha dashur tė luaja me njė instrument
muzikor. Do ishte fantastike!
X- Xixėllonja. Ėshtė e vockėl, e vockėl, por e ndritshme, e
bukur, nazike, qė tė nxit ta ndjekėsh pas. Sa keq, kam vite pa e parė!
Ėshtė e mrekullueshme!
Xh- Xhaxhiu, profesori im i dashur, i nderuar i letėrsisė antike.
Profesor i brezave qė tashmė nuk i numėrojmė dot. I kulturuar, i mirė,
me njė botė shpirtėrore tė thellė, si vetė letėrsia e antikitetit
greko-romak!
Y- Ysht, do cenohej personaliteti im, nėse do tė kryeja nė mėnyrė
tė verbėr, diēka nga nxitja e paarsyeshme e dikujt, sado i rėndėsishėm
tė ishte pėr mua.
Z- Zbavitje. Gjėja qė kam bėrė mė keq nė jetėn time. Ėshtė njė
nga tė metat e mia themelore, sepse gjithnjė mė duket se sot nuk kam
kohė. Nesėr diēka do bėj! Dhe kėshtu po ikėn jeta. Mesa duket unė nuk
di tė zbavitem. Ske ēi bėn!
Zh- Zhdėrvjelltėsia. Tipar qė mė pėlqen shumė te vajzat. Nuk i
duroj dot tė ngathėtat, ato qė nuk rrezatojnė energji, vitalitet,
dėshirė pėr tė rendur nė jetėn e tyre. Pu, pu, pu! Nuk mund ti shoh
dot disa tipa tė tillė.
Re: C'fare perfaqesojne 36 germat e alfabetit shqiptar per ju?
R- Racional, veti qė nė momente tė rėndėsishme tė jetės sime mė
ka ndihmuar jashtė mase. Por, ndoshta, ndonjėherė nuk kam ditur tė
vendos ekuilibėr tė drejtė midis arsyes dhe joarsyes. Ėshtė mirė apo
keq? Varet!
ka ndihmuar jashtė mase. Por, ndoshta, ndonjėherė nuk kam ditur tė
vendos ekuilibėr tė drejtė midis arsyes dhe joarsyes. Ėshtė mirė apo
keq? Varet!
Re: C'fare perfaqesojne 36 germat e alfabetit shqiptar per ju?
Q- Qeshje, mė pėlqen kur e shoh te njerėzit; duken mė tė bukur.
Edhe mua mė pėlqen tė , e di qė mė ēelet e gjithė fytyra. E kam
fjalėn pėr tė qeshurėn qė gurgullon nga shpirti.
Edhe mua mė pėlqen tė , e di qė mė ēelet e gjithė fytyra. E kam
fjalėn pėr tė qeshurėn qė gurgullon nga shpirti.
Re: C'fare perfaqesojne 36 germat e alfabetit shqiptar per ju?
Dh- Dhembshuria, sipas meje, ka veprim tė dyfishtė: Qetėson
njeriun, tė cilit ti i fal dhembshuri! Lumturon atė qė di ta falė kėtė
ndjenjė njerėzore! Tė dy palėt gjejnė prehje shpirtėrore. Po unė kam
qenė dhe a jam e dhembshur, aq sa duhet?
shume e bukur kjo shprehje
njeriun, tė cilit ti i fal dhembshuri! Lumturon atė qė di ta falė kėtė
ndjenjė njerėzore! Tė dy palėt gjejnė prehje shpirtėrore. Po unė kam
qenė dhe a jam e dhembshur, aq sa duhet?
shume e bukur kjo shprehje
Brunhilda- Perparues
- Gjinia :
Numri i postimeve : 356
Data e rregjistrimit : 25/06/2011
Falenderimet : 1
Re: C'fare perfaqesojne 36 germat e alfabetit shqiptar per ju?
J-java,per mua eshte njesia kohore qe vrapon me shum se cdo gje tjeter.Sa fillon,mbaron.KJO rendje e javeve shpesh me krijon nje gjendje makthi.
Dolche Raggazza- Anetare i/e Perjashtuar
- Gjinia :
Numri i postimeve : 1207
Vendndodhja : Qyteti i gangsetereve(Burreli)
Hobi : Te shoh lot,gjak ne syte e rivales.
Humor : sa te vdesin
Data e rregjistrimit : 04/02/2012
Falenderimet : 4
Re: C'fare perfaqesojne 36 germat e alfabetit shqiptar per ju?
L- Lakan, njė ndėr teoricienėt e mi mė tė preferuar, qė bashkoi
psikanalizėn dhe strukturalizmin nė interpretimin e letėrsisė. Midis
teorive letrare moderne tė shekullit XX, teoria e tij mė tėrheq pėr
tezat shumė origjinale qė jep. hehehhe
psikanalizėn dhe strukturalizmin nė interpretimin e letėrsisė. Midis
teorive letrare moderne tė shekullit XX, teoria e tij mė tėrheq pėr
tezat shumė origjinale qė jep. hehehhe
Linda19- V.I.P.
- Gjinia :
Ditelindja : 18/10/1993
Numri i postimeve : 1232
Data e rregjistrimit : 15/02/2012
Falenderimet : 10
Re: C'fare perfaqesojne 36 germat e alfabetit shqiptar per ju?
B- Babėzi, mė neverit ai qė nuk ka ngopje nė lakmitė dhe
pėrfitimet e gjithanshme, sipas meje, kjo pangopėsi vjen nga thyerja e
ekuilibrit mendor tė njeriut dhe afrimi drejt instinktit tė kafshės.
pėrfitimet e gjithanshme, sipas meje, kjo pangopėsi vjen nga thyerja e
ekuilibrit mendor tė njeriut dhe afrimi drejt instinktit tė kafshės.
CLICHE'- WebMaster
- Gjinia :
Numri i postimeve : 10152
Vendndodhja : Nen lekuren e MONDIT!!
Hobi : CSI
Data e rregjistrimit : 14/08/2012
Falenderimet : 38
Re: C'fare perfaqesojne 36 germat e alfabetit shqiptar per ju?
Rr- Rrėmbimthi, ėshtė tipar qė shpesh shoqėron lėvizjet e mia, nė
shtėpi dhe nė punėt e ndryshme. Gjithnjė kam vrapuar tė fitoj kohė. Jam
e rrėmbyer edhe kur nervozohem pėr diēka. Duke u plakur shpresoj se do
korrigjohem!
shtėpi dhe nė punėt e ndryshme. Gjithnjė kam vrapuar tė fitoj kohė. Jam
e rrėmbyer edhe kur nervozohem pėr diēka. Duke u plakur shpresoj se do
korrigjohem!
Ylli- Administrator
- Gjinia :
Ditelindja : 06/03/1980
Numri i postimeve : 33025
Vendndodhja : Republika e Kosovės
Hobi : Inxhinier Mekanik / Ekonomist
Humor : Kisha dikur...por
Data e rregjistrimit : 12/11/2008
Falenderimet : 91
Re: C'fare perfaqesojne 36 germat e alfabetit shqiptar per ju?
J- Java, pėr mua ėshtė njėsia kohore qė vrapon mė shumė se ēdo
gjė tjetėr! Sa fillon, mbaron! Kjo rendje e javėve mė krijon shpesh njė
ndjenjė ankthi.
gjė tjetėr! Sa fillon, mbaron! Kjo rendje e javėve mė krijon shpesh njė
ndjenjė ankthi.
Vizitor- Vizitor
Similar topics
» Me cfare prezentohemi si shqiptar?
» Numri nje:femra apo mashkulli?C'perfaqesojne dy sekset?
» Per cfare dege studjoni? Apo per cfare jeni diplomuar?
» Numri nje:femra apo mashkulli?C'perfaqesojne dy sekset?
» Per cfare dege studjoni? Apo per cfare jeni diplomuar?
Faqja 1 e 1
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
Fri Jul 27, 2018 12:20 am nga XHEMI
» SHtepia e marinos ju mirepret !!!
Sat Mar 24, 2018 6:05 pm nga ēim ēaku
» Perandoria ,,,e Shkodra Channel And NAQES SHKODRANEe...
Sat Mar 24, 2018 6:05 pm nga ēim ēaku
» U rihap shpella luksoze e Ylli-t
Sat Mar 24, 2018 6:04 pm nga ēim ēaku
» shtepia EDA 82..eshte e hapur me miqt
Sat Mar 24, 2018 6:03 pm nga ēim ēaku
» ViLa E <<Goces Tironse>>
Sat Mar 24, 2018 6:02 pm nga ēim ēaku
» welcome in my castel xhoooooooooniiiii
Sat Mar 24, 2018 6:00 pm nga ēim ēaku
» Capital Club<>Tzio
Sat Mar 24, 2018 5:55 pm nga ēim ēaku
» Pershendetje nga Adea
Sat Mar 24, 2018 5:54 pm nga ēim ēaku
» Pallati i Tironcit
Sat Mar 24, 2018 5:53 pm nga ēim ēaku
» Keshtjella e MORENES...
Sat Mar 24, 2018 5:52 pm nga ēim ēaku
» Kasollja e Mona&Takut !!!
Sat Mar 24, 2018 5:50 pm nga ēim ēaku
» Vjen nje moment dhe..!..
Sat Mar 24, 2018 5:31 pm nga ēim ēaku
» Tė flasim pėr festėn e tė dashuruarve,dhuratat dhe mendimet pėr kėtė ditė !
Sat Mar 24, 2018 5:29 pm nga ēim ēaku
» A JENI ZESHKAN/E APO BJOND/E/?
Sat Mar 24, 2018 5:26 pm nga ēim ēaku