♥♥♥♥♥.ShoqeriaJone.♥♥♥♥♥
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kodi Civil

2 posters

Shko poshtė

Kodi Civil Empty Kodi Civil

Mesazh nga jeta Mon Sep 15, 2008 10:03 pm

I G J
Nr. 7850, datė 29.7.1994
PĖR KODIN CIVIL TĖ REPUBLIKĖS SĖ SHQIPĖRISĖ

Nė mbėshtetje tė nenit 16, tė ligjit nr.7491, datė 29.4.1991 "Pėr dispozitat kryesore kushtetuese", me propozim tė Kėshillit tė Ministrave,

Pėrmbajtja
PJESA I: PJESA E PĖRGJITHSHME
TITULLI I: SUBJEKTET E SĖ DREJTĖS CIVILE
KREU I: PERSONAT FIZIKĖ
KREU II: PERSONAT JURIDIKĖ
TITULLI II: PĖRFAQĖSIMI
KREU I: KUPTIMI DHE LLOJET E PĖRFAQĖSIMIT
TITULLI III: VEPRIMET JURIDIKE
KREU I: DISPOZITA TĖ PĖRGJITHSHME
KREU II: PAVLEFSHMĖRIA E VEPRIMEVE JURIDIKE
jeta
jeta
Perparues
Perparues

Numri i postimeve Numri i postimeve : 425
Data e rregjistrimit Data e rregjistrimit : 09/09/2008
Falenderimet Falenderimet : 2

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Kodi Civil Empty Personat fizikė

Mesazh nga jeta Mon Sep 15, 2008 10:04 pm

A. Zotėsia juridike
Neni 1 - Ēdo person fizik gėzon zotėsi tė plotė e tė barabartė pėr tė pasur tė drejta dhe detyrime civile, brenda kufijve tė caktuar me ligj.

Neni 2 - Zotėsia juridike fillon me lindjen e personit gjallė dhe mbaron me vdekjen e tij. Fėmija kur lind i gjallė gėzon zotėsi juridike qė nga koha e zėnies.

Neni 3 - Tė huajt gėzojnė po ato tė drejta e detyrime qė u njihen shtetasve shqiptarė, pėrveē pėrjashtimeve tė caktuara me ligj.

Neni 4 - Personit fizik nuk mund t'i kufizohen tė drejtat civile, pėrveē pėrjashtimeve tė caktuara me ligj. Veprimi juridik qė kufizon zotėsinė juridike tė njė personi fizik, ėshtė i pavlefshėm.




B. E drejta e emrit
Neni 5 - Ēdo person fizik ka tė drejtėn dhe detyrimin tė ketė emrin dhe mbiemrin e tij qė i vihen sipas ligjit. Personi, tė cilit i mohohet e drejta e pėrdorimit tė tyre ose cėnohet nga pėrdorimi qė tė tjerėt i bėjnė padrejtėsisht, mund tė kėrkojė nė gjykatė pėrdorimin e emrit ose tė mbiemrit tė vet, pushimin e cėnimit, si dhe shpėrblimin e dėmit pėrkatės. Kjo kėrkesė mund tė paraqitet edhe nga persona qė, ndonėse nuk mbajnė emrin ose mbiemrin e cėnuar, apo tė pėrdorur padrejtėsisht, kanė interesa familjare tė denja pėr t' u mbrojtur. Gjykata kur pranon padinė urdhėron botimin e vendimit nėFletoren Zyrtare. Me kėrkesėn e paditėsit gjykata mund tė urdhėrojė botimin e vendimit tė saj edhe nė gazeta tė tjera. Pseudonimi i pėrdorur nga personi fizik gėzon tė njėjtėn mbrojtje.




C. Zotėsia pėr tė vepruar
Neni 6 - Personit, kur mbush moshėn tetėmbėdhjetė vjeē, i lind zotėsia e plotė qė me veprimet e tij tė fitojė tė drejta dhe tė marrė pėrsipėr detyrime civile. Zotėsinė e plotė pėr tė vepruar e fiton me anė tė martesės edhe gruaja qė nuk ka mbushur moshėn tetėmbėdhjetė vjeē. Ajo nuk e humbet kėtė zotėsi edhe kur martesa ėshtė deklaruar e pavlefshme ose ėshtė zgjidhur para se tė mbushė moshėn tetėmbėdhjetė vjeē.

Neni 7 - I mituri, qė ka mbushur moshėn katėrmbedhjetė vjeē, mund tė kryejė veprime juridike vetėm me pėlqimin e mėparshėm tė pėrfaqėsuesit tė tij ligjor. Megjithatė ai mund tė bėjė pjesė nė organizata shoqėrore, tė disponojė atė qė fiton me punėn e tij, tė depozitojė kursimet dhe t'i disponojė vetė kėto depozita.

Neni 8 - I mituri qė nuk ka mbushur moshėn katėrmbėdhjetė vjeē, ėshtė i pazoti pėr tė vepruar. Ai mund tė kryejė veprime juridike qė i pėrshtaten moshės sė tij dhe qė pėrmbushen aty pėr aty, si dhe veprime juridike qe i sjellin dobi pa asnjė kundėrshpėrblim. Veprimet e tjera juridike i kryen nė emėr tė tij pėrfaqėsuesi ligjor.

Neni 9 - Tė miturit me moshė katėrmbėdhjetė vjeē deri nė tetėmbėdhjetė vjeē, i cili ėshtė i pazoti tė kujdeset pėr punėn e tij pėr shkak sėmundjesh psiqike ose zhvillimi tė metė mendor, mund t'i hiqet zotėsia pėr tė kryer veprime juridike me vendim tė gjykatės. Kėto veprime mund tė kryhen vetėm nėpėrmjet pėrfaqėsuesit tė tij ligjor.

Neni 10 - Personit madhor, qė pėr shkak sėmundjeje psiqike ose zhvillimi tė metė mendor, ėshtė tėrėsisht ose pjesėrisht i pazoti tė kujdeset pėr punėt e tij, mund t'i hiqet ose kufizohet zotėsia pėr tė kryer veprime juridike me vendim tė gjykatės.

Neni 11 - Veprimi juridik qė kufizon zotėsinė pėr tė vepruar ėshtė ipavlefshėm.




Ē. Banimi dhe qėndrimi
Neni 12 - Banimi ėshtė vendi ku personi, pėr shkak tė punės apo tė shėrbimit tė pėrhershėm, tė ndodhjes sė pasurisė apo tė realizimit tė interesave tė veta, qėndron zakonisht ose tė shumtėn e kohės. Ēdo person madhor ka tė drejtė tė caktojė lirisht vendbanimin e tij. Personi nuk mund tė ketė njėkohėsisht me shumė se njė vendbanim. Kjo dispozitė nuk zbatohet pėr vendbanimin e veprimtarisė sė tregtarit.

Neni 13 - I mituri qė nuk ka mbushur moshėn katėrmbėdhjetė vjeē, ka pėr banim atė tė prindėrve tė tij. Kur prindėrit kanė banime tė ndryshme, fėmija e tyre nėn katėrmbėdhjetė vjeē ka pėr banim atė tė prindit pranė tė cilit jeton. Personi tė cilit i ėshtė hequr zotėsia pėr tė vepruar dhe fėmijėt nėn kujdestari kanė pėr banim atė tė pėrfaqėsuesit tė tyre ligjor.

Neni 14 - Vendqėndrimi i personit ėshtė vendi ku ai ndodhet pėr tė kryer punė ose detyra tė caktuara, pėr tė vazhduar njė shkollė ose kurs tė caktuar, pėr t'u mjekuar, pėr tė vuajtur njė dėnim penal, dhe pėr raste tė tjera tė kėsaj natyre.




D. Shpallja e zhdukjes dhe e vdekjes sė njė personi
Neni 15 - Personi qė mungon nga vendi i banimit ose i vendqėndrimit tė fundit tė tij dhe pėr tė cilin nuk ka lajme pėr mė shumė se dy vjet, me kėrkesėn e ēdo tė interesuari mund tė shpallet i zhdukur me vendim tė gjykatės. Kur dita e lajmeve tė fundit nuk mund tė caktohet, afati i mėsipėrm fillon nga dita e parė e muajit pasardhės nė tė cilin janė marrė lajmet e fundit. Kur muaji nuk mund tė caktohet, afati fillon nga dita 1 janar e vitit tė mėpasėm.

Neni 16 - Me shpalljen e zhdukjes sė njė personi, pėr administrimin e pasurisė sė tij caktohet njė kujdestar. Vendimi i gjykatės, me tė cilin njė person ėshtė shpallur i zhdukur, botohet nė Fletoren Zyrtare dhe i dėrgohet pėr regjistrim zyrės pėrkatėse tė gjendjes civile.

Neni 17 - Personi qė ėshtė shpallur i zhdukur, me kėrkesėn e ēdo tė interesuari, mund tė shpallet i vdekur me vendim tė gjykatės, kur kanė kaluar pa patur lajme katėr vjet nga dita qė ėshtė shpallur i zhdukur.

Neni 18 - Personi qė ka humbur gjatė veprimeve luftarake dhe kjo humbje vėrtetohet nga organet kompetente ushtarake, nė rast se kanė kaluar pa patur lajme dy vjet, nga dita qė ka hyrė nė fuqi marrėveshja e paqes ose tre vjet nga mbarimi i veprimeve luftarake, mund tė shpallet i vdekur me vendim tė gjykatės, pa qenė nevoja tė shpallet mė parė i zhdukur.

Neni 19 - Personi qė ka humbur gjatė njė fatkeqėsie natyrore ose nė rrethana qė bėjnė tė besohet se ka vdekur, mund tė shpallet si i tillė me vendim tė gjykatės, kur kanė kaluar pa patur lajme dy vjet nga dita qė ka ngjarė fatkeqėsia, pa qenė e nevojshme tė shpallet mė parė i zhdukur. Kur nuk caktohet dita nė tė cilėn ka ndodhur fatkeqėsia, afati dy vjeēar fillon nga dita e parė e muajit qė vjen pas atij nė tė cilin ka ndodhur fatkeqėsia dhe, kur nuk mund tė caktohet as muaji, afati fillon nga dita e parė e muajit janar tė vitit tė mėpasėm.

Neni 20 - Kur dy ose mė shumė persona kanė vdekur dhe nuk mund tė provohet kush prej tyre ka vdekur mė parė, pėr efekte juridike, quhet se tė gjithė kanė vdekur nė njė kohė.

Neni 21 - Kur shpallet vdekja e njė personi tė zhdukur, caktohet dita se kur ka ngjarė ajo. Kur kjo ditė nuk ėshtė e mundur tė vėrtetohet me saktėsi, gjykata e cakton atė sipas rregullave tė parashikuara nė nenet e kėtij Kodi. Me kėrkesėn e ēdo tė interesuari, gjykata qė ka dhėnė vendimin, mund tė ndryshojė datėn e vdekjes, kur vėrtetohet se personi ka vdekur nė njė ditė tjetėr.

Neni 22 - Vdekja e shpallur me vendim tė gjykatės barazohet nė tė gjitha pasojat juridike me vdekjen e vėrtetė. Vendimi i gjykatės me tė cilin njė person ėshtė shpallur i vdekur, botohet nė Fletoren Zyrtare dhe i dėrgohet pėr regjistrim zyrės pėrkatėse tė gjendjes civile.

Neni 23 - Kur personi qė ėshtė shpallur i vdekur del se ėshtė i gjallė, me kėrkesėn e tij ose tė ēdo tė interesuari, vendimi prishet nga gjykata qė e ka dhėnė. Personi qė del se ėshtė gjallė ka tė drejtė tė kėrkojė pasurinė e tij dhe pasurinė e fituar me anė tė saj, qoftė edhe nga personat e tretė qė e kanė fituar nga ata, tė cilėve u ka kaluar kjo pasuri pėr shkak tė deklarimit tė vdekjes sė tij, nė kufijtė dhe kushtet e parashikuara nga ky Kod e nga Kodi i Familjes.
jeta
jeta
Perparues
Perparues

Numri i postimeve Numri i postimeve : 425
Data e rregjistrimit Data e rregjistrimit : 09/09/2008
Falenderimet Falenderimet : 2

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Kodi Civil Empty Personat juridikė

Mesazh nga jeta Mon Sep 15, 2008 10:04 pm

A. Dispozita tė pėrgjithshme
Pėrmbajtja e personit juridik
Neni 24 - Personat juridikė janė publikė dhe privatė.

Neni 25 - Persona juridikė publikė janė institucionet e ndėrmarrjet shtetėrore, qė financohen vetė ose nga buxheti i shtetit, si dhe entet e tjera publike tė njohura nga ligji si person juridik. Institucionet dhe entet shtetėrore, qė nuk ndjekin qėllime ekonomike, nuk regjistrohen.

Neni 26 - Persona juridikė privatė janė shoqėritė, shoqatat, fondacionet dhe entet e tjera me karakter privat, tė cilat e fitojnė personalitetin juridik nė mėnyrėn e caktuar nga ligji.




Emri i personit juridik
Neni 27 - Personi juridik ka emrin e tij tė plotė dhe tė shkurtuar. Emri i ēdo shoqėrie ose organizate tjetėr qė zhvillon veprimtari ekonomike ėshtė firma e saj, e cila duhet tė shprehė sidomos qėllimin e kėsaj veprimtarie.




Qendra e personit juridik
Neni 28 - Personi juridik ka qendrėn atje ku ndodhet organi drejtues i tij, pėrveē kur nė statut ose nė aktin e krijimit ėshtė parashikuar ndryshe.




Zotėsia e personit juridik
Neni 29 - Personi juridik ka zotėsi tė fitojė tė drejta dhe tė marrė pėrsipėr detyrime civile qė nga ēasti i krijimit tė tij dhe, kur ligji parashikon se duhet tė regjistrohet, qė nga ēasti i regjistrimit.

Neni 30 - Personi juridik mund tė kryejė ēdo veprim juridik tė lejuar nėligj, nė aktin e krijimit ose nė statut.

Neni 31 - Personi juridik vepron me anė tė organeve tė veta tė parashikuara nė ligj, nė aktin e krijimit ose nė statut, tė cilėt shprehin vullnetin e tij. Veprimet juridike tė kryera nga organet e personit juridik, brenda kompetencave tė tyre, quhen si tė kryera nga vetė personi juridik.




Pėrgjegjėsia e personit juridik
Neni 32 - Personi juridik ėshtė pėrgjegjės pėr dėmet e shkaktuara nga organet e tij gjatė pėrmbushjes sė detyrave tė tyre. Personi juridik pėrgjigjet pėr detyrimet e tij brenda kufijve tė pasurisė sė tij. Personat qė kanė vepruar me cilėsinė e organit tė personit juridik, kanė pėrgjegjėsi vetjake pėr shpėrblimin e dėmeve qė janė shkaktuar pėr fajin e tyre.

Neni 33 - Shteti dhe personat juridikė shtetėrorė nuk pėrgjigjen pėr detyrimet e njėri-tjetrit, pėrveē kur kjo ėshtė pranuar prej tyre ose ėshtė parashikuar shprehimisht nė ligj.




Mbarimi i personit juridik
Neni 34 - Personi juridik mbaron sipas mėnyrės sė caktuar nė aktin ekrijimit, nė statut ose nė ligj.

Neni 35 - Me mbarimin, personi juridik pushon veprimtarinė e tij dhe vihet nė likuidim.

Neni 36 - Kalimi i tė drejtave dhe detyrimeve nė rast mbarimi tė personit juridik, pėr tė cilin kėrkohet regjistrimi, sjell pasoja nga koha e regjistrimit. Kur nuk kėrkohet regjistrimi, kalimi i tė drejtave dhe i detyrimeve nė rastet e parashikuara nga paragrafi i mėsipėrm, sjell pasoja nga koha e miratimit tė bilancit pėrkatės, nė mėnyrėn qė parashikohet nė ligj, nga organi pėrkatės qė e ka krijuar ose nė statut.




Likuidimi i personit juridik
Neni 37 - Likuidimi i personit juridik qė ka mbaruar bėhet me realizimin e tė drejtave dhe pagimin e detyrimeve nga likuidatorė tė caktuar nga organi qė ka vendosur mbarimin e tij. Komisioni bėn likuidimin sipas dispozitave ligjore pėrkatėse, statutit ose aktit tė themelimit.

Neni 38 - Kur personi juridik mbaron pėr shkak se ka zhvilluar veprimtari tė kundėrligjshme, pasuria e mbetur pas likuidimit i kalon shtetit. Likuidimi i personit juridik qė falimenton rregullohet me ligj.




B. Shoqatat
Krijimi i shoqatave
Neni 39 - Shoqatat janė organizata shoqėrore qė ndjekin njė qėllim politik, shkencor, kulturor, sportiv, fetar, bamirės ose ndonjė qėllim tjetėr joekonomik.

Neni 40 - Vullneti i anėtarėve pėr krijimin e shoqatės pėrcaktohet nė statutin pėrkatės, i cili duhet tė hartohet me shkrim dhe tė pėrmbajė sidomos:

a) emrin dhe qėllimin e shoqatės, qėndrėn e saj dhe territorin nė tė cilin do tė zhvillojė veprimtarinė e vet;
b) kushtet e pranimit dhe tė largimit tė anėtarėve, si dhe tė drejtat dhe detyrat e tyre;
c) organet drejtuese tė shoqatės, mėnyrėn e formimit dhe kompetencat e tyre;
ē) afatet, mėnyrėn e thirrjes dhe kompetencat e mbledhjeve tė pėrgjithshme dhe tė delegatėve;
d) burimin e mjeteve materiale tė saj, si dhe kontributet apo kuotat qė duhet tė japė ēdo anėtar;
dh) mėnyrėn e ndryshimit tė statutit dhe tė mbarimit tė shoqatės.
Neni 41 - Pasi mbledhja e themeluesve tė ketė miratuar statutin dhe formuar organin drejtues tė saj, duhet tė paraqitet kėrkesa pėr regjistrimin e shoqatės nė gjykatėn e rrethit ku ka qendrėn e veprimtarisė sė saj. Gjykata kontrollon pajtueshmėrinė e statutit me ligjin.

Neni 42 - Shoqata njihet si person juridik qė nga dita kur gjykata kompetente e ka miratuar atė dhe e ka regjistruar. Deri nė kėtė datė themeluesit e shoqatės mund tė kryejnė veprimet qė janė tė nevojshme pėr organizimin e saj, siē janė sidomos thirrja dhe zhvillimi i mbledhjes sė themeluesve dhe zgjedhja e organeve drejtuese.

Neni 43 - Shoqata mund tė ketė degė tė veta nė ato rrethe, qytete e komuna ku ka numrin e anėtarėve tė parashikuar nė statutin e saj.




Organizimi i shoqatės
Neni 44 - Mbledhja e pėrgjithshme e anėtarėve ose e pėrfaqėsuesve tė tyre, ėshtė organi mė i lartė i shoqatės. Ajo thirret nga organi drejtues, sipas dispozitave pėrkatėse tė statutit, si dhe kur e kėrkon njė e pesta e anėtarėve.

Neni 45 - Mbledhja e pėrgjithshme vendos pėr pranimin ose pėrjashtimine anėtarėve dhe pėr ēdo ēėshtje tjetėr, qė nuk ėshtė lėnė nė kompetencėn e ndonjė organi tjetėr tė shoqatės. Ajo ushtron posaēėrisht mbikqyrjen mbi tė ardhurat dhe veprimet e shoqatės, si dhe mbi objektet pasurore tė saj.

Neni 46 - Tė gjithė anėtarėt e shoqatės kanė tė drejtė vote tė barabartė nė mbledhjen e pėrgjithshme. Vendimet merren me shumicėn e votave tė anėtarėve qė janė tė pranishėm nė mbledhje. Pėr ndryshimin e statutit, pėr pėrjashtimin e njė anėtari dhe pėr shpėrndarjen e shoqatės, kur nuk ėshtė parashikuar ndryshe, duhet tė jenė tė pranishėm tė paktėn 3/4 e anėtarėve.

Neni 47 - Organi drejtues ka tė drejtėn dhe detyrėn tė kujdeset pėr interesat e shoqatės, t'i mbrojė ato, si dhe tė pėrfaqėsojė shoqatėn sipas kompetencave qė i janė dhėnė nga statuti.




Antarėsia nė shoqatė
Neni 48 - Pranimi i anėtarėve tė rinj, qė pėrmbushin kushtet e nevojshme, mund tė lejohet nė ēdo kohė. E drejta pėr tė dhėnė dorėheqjen ėshtė e garantuar, por me kusht qė tė jetė paraqitur sė paku gjashtė muaj para mbarimit tė vitit kalendarik ose brenda afatit tė parashikuar nė statut.

Neni 49 - E drejta e anėtarėsisė nė shoqatė nuk mund tė tjetėrsohet dhe as tė kalohet me anė trashėgimie.

Neni 50 - Anėtarėt qė kanė dhėnė dorėheqjen ose qė janė pėrjashtuar nga shoqata, nuk kanė tė drejtė nė kapitalin apo pasurinė themelore tė shoqatės. Ata kanė detyrėn tė derdhin kuotat pėr kohėn gjatė sė cilės kanė bėrė pjesė nė shoqatė.

Neni 51 - Ēdo anėtar ka tė drejtė tė kundėrshtojė nė gjykatėn kompetente vendimet e shoqatės qė vijnė nė kundėrshtim me ligjin ose me statutin. Ky kundėrshtim mund tė bėhet brenda njė muaji nga dita kur anėtari ka marrė njoftimin pėr atė vendim.




Shpėrndarja
Neni 52 - Shpėrndarja e shoqatės bėhet:

a) me vendim tė mbledhjes sė pėrgjithshme tė thirrur posaēėrisht;
b) kur numri i anėtarėve tė saj ka mbėrritur nėn numrin e caktuar nė statut, ose kur qėllimi i saj ėshtė pėrmbushur apo nuk ka mundėsi tė pėrmbushet;
c) kur ajo ka humbur aftėsinė paguese;
ē) me vendim tė gjykatės kompetente kur shoqata ėshtė larguar nga qėllimi i caktuar nė statut ose kur ajo ka filluar tė kryejė veprimtari tė kundraligjshme.
Neni 53 - Kur vendoset shpėrndarja e shoqatės, ajo ēregjistrohet, pushon veprimtarinė e saj dhe vihet nė likuidim nga komisioni i likuidimit, i cili formohet dhe vepron sipas rregullave pėrkatėse nė fuqi.




C. Fondacionet
Mėnyra e krijimit
Neni 54 - Fondacioni krijohet pėr arritjen e njė qėllimi tė posaēėm me dobi shoqėrore. Fondacionet krijohen nga persona fizikė dhe juridikė, vendas ose tė huaj. Ato krijohen me akt publik ose me testament.

Neni 55 - Akti pėr krijimin e fondacionit, me kėrkesėn e themeluesve, regjistrohet nė gjykatėn e rrethit, ku fondacioni ka q‚ndrėn e vet. Nė aktin e krijimit pėrcaktohen sidomos emrat e themeluesve, qėllimi i fondacionit, pėrbėrėsit e pasurisė (para, letra me vlerė, ose sende tė luajtshme dhe tė paluajtshme), burimet dhe mėnyra e financimit, organet drejtuese, kompetencat e tyre, si dhe emrat e anėtarėve tė administratės.

Neni 56 - Fondacioni fiton cilėsinė e personit juridik qė nga data e regjistrimit tė tij. Nuk lejohet qė fondacioni tė kryejė veprimtari fitimprurėse.

Neni 57 - Akti pėr krijimin e fondacionit mund tė shfuqizohet nga themeluesit para regjistrimit ose kur ende nuk ka filluar veprimtarinė pėrkatėse. Akti i krijimit tė fondacionit mund tė kundėrshtohet nga trashėgimtarėt ose nga kreditorėt e themeluesit.




Ushtrimi i veprimtarisė tė fondacionit
Neni 58 - Organet e fondacionit, mėnyra e formimit dhe kompetencat e tyre caktohen nga akti i krijimit. Ēdo fondacion kryen veprimtarinė e vet nė bazė tė dispozitave tė legjislacionit nė fuqi dhe tė aktit tė themelimit tė tij.

Neni 59 - Fondacionet mbikqyren nga institucionet shtetėrore me tė cilėt lidhet drejtpėrdrejt qėllimi i veprimtarisė sė tyre. Kėto institucione mbikqyrin posaēėrisht qė fondet monetare dhe pasuritė e tjera tė fondacionit tė pėrdoren nė pėrputhje me qėllimin e tij.

Neni 60 - Drejtuesi i institucionit mbikqyrės ka tė drejtė tė kėrkojė nga gjykata kompetente anullimin e vendimit tė organit tė fondacionit kur vjen nė kundėrshtim tė hapur me qėllimin pėrkatės, me dispozitat ligjore apo me aktin e krijimit. Gjykata mund tė pezullojė zbatimin e kėtij vendimi deri nė dhėnien e vendimit pėrfundimtar tė saj.

Neni 61 - Mosmarrėveshjet pasurore, nė tė cilat fondacioni ėshtė palė, zgjidhen nga gjykata kompetente.

Neni 62 - Fondacioni shpėrndahet:

a) nė bazė tė ligjit, kur ėshtė pėrmbushur qėllimi pėr tė cilin u krijua ose kur qėllimi i tij nuk mund tė pėrmbushet mė;
b) me vendim tė gjykatės kur vėrtetohet se fondacioni ka filluar tė ushtrojė veprimtari tė paligjshme ose jo morale.
Shpėrndarja e fondacionit mund tė kėrkohet nga drejtuesi i institucionit mbikqyrės ose nga ēdo subjekt i interesuar.

Neni 63 - Pėr pasuritė qė mbeten pas shpėrndarjes sė fondacionit, me kėrkesėn e drejtuesit tė institucionit mbikqyrės ose tė ēdo personi tė interesuar, gjykata vendos duke patur parasysh destinacionin e tyre dhe qėllimin themelor pėr tė cilin ėshtė krijuar fondacioni.
jeta
jeta
Perparues
Perparues

Numri i postimeve Numri i postimeve : 425
Data e rregjistrimit Data e rregjistrimit : 09/09/2008
Falenderimet Falenderimet : 2

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Kodi Civil Empty Kuptimi dhe llojet e pėrfaqėsimit

Mesazh nga jeta Mon Sep 15, 2008 10:05 pm

Kuptimi i pėrfaqėsimit
Neni 64 - Me pėrfaqėsimin njė person (pėrfaqėsuesi) kryen, brenda tagreve qė i janė dhėnė nga ligji, nga prokura ose nga gjykata, veprime juridike nė emėr e pėr llogari tė njė personi fizik ose juridik tjetėr (i pėrfaqėsuari). Pėrfaqėsimi nuk lejohet kur veprimi juridik duhet, sipas ligjit, tė kryhet nga vetė personi. Nuk mund tė veprojė si pėrfaqėsues personi qė nuk ka zotėsi tė plotė pėr tė vepruar.




Kufijtė dhe pasojat e pėrfaqėsimit
Neni 65 - Tagret e pėrfaqėsimit ligjor caktohen nga dispozitat e ligjit qė i japin kėtė cilėsi, ndėrsa tagret e pėrfaqėsuesit tė emėruar nga i pėrfaqėsuari caktohen me prokurė. Tagret e pėrfaqėsuesit mund tė nxirren edhe nga rrethanat, nė tė cilat kryhen veprimet juridike pėrkatėse.

Neni 66 - Veprimet juridike tė kryera nga pėrfaqėsuesi, brenda tagreve qė i janė dhėnė, krijojnė pasoja drejtėpėrdrejt pėr tė pėrfaqėsuarin.

Neni 67 - Pėrfaqėsuesi nuk mund tė kryejė veprime juridike nė emėr tė tė pėrfaqėsuarit as me veten e tij dhe as me persona tė tjerė tė pėrfaqėsuar prej tij, pėrveē kur i pėrfaqėsuari e ka lejuar kėtė shprehimisht, ose kur pėrmbajtja e veprimit juridik nuk cėnon interesat e tij.

Neni 68 - Kur pėr kryerjen e njė veprimi juridik janė caktuar dy ose mė shumė pėrfaqėsues, secili prej tyre mund ta kryejė atė pa pjesėmarrjen e pėrfaqėsuesve tė tjerė, pėrveē kur nė prokurė ėshtė parashikuar ndryshe.

Neni 69 - Pėrfaqėsuesi detyrohet tė veprojė personalisht dhe nuk mund tė emėrojė zėvendės tė tij, pėrveē kur ėshtė lejuar nga i pėrfaqėsuari, kur pasuria qė pėrmendet nė prokurė ndodhet jashtė territorit tė rrethit ku banon pėrfaqėsuesi, si dhe kur caktimi i zėvendėsit ēmohet i nevojshėm pėr mbrojtjen e interesave tė tė pėrfaqėsuarit. Pėrfaqėsuesi duhet tė njoftojė menjėherė tė pėrfaqėsuarin pėr zėvendėsin qė ka caktuar, pėrndryshe ai pėrgjigjet pėr veprimet e zėvendėsit. Zėvendėsi mund tė hiqet nė ēdo kohė nga i pėrfaqėsuari ose nga pėrfaqėsuesi qė e ka caktuar.




Pėrfaqėsimi me prokurė
Neni 70 - Prokura ėshtė dokumenti nė tė cilin i pėrfaqėsuari, me vullnetin e tij tė lirė ka pėrcaktuar karakterin dhe vėllimin e tagreveqė i ka dhėnė pėrfaqėsuesit.

Neni 71 - Prokura ėshtė e pėrgjithshme kur i pėrfaqėsuari i ka dhėnė pėrfaqėsuesit tagre pėr tė kryer veprime juridike tė shumėllojshme, tė cilat kanė tė bėjnė me njė tėrėsi tė drejtash tė tė pėrfaqėsuarit, pėrveē atyre qė i ka pėrjashtuar shprehimisht. Prokura ėshtė e posaēme kur i pėrfaqėsuari i ka dhėnė pėrfaqėsuesit tagrin pėr tė kryer njė ose disa veprime juridike tė caktuara, qė karakterizohen nga njė qėllim i pėrbashkėt.

Neni 72 - Prokura bėhet gjithmonė me shkresė. Ēdo prokurė pėr tė lidhur njė kontratė, e cila sipas ligjit mund tė bėhet vetėm me akt noterial, duhet tė pėrpilohet nė kėtė formė, pėrndryshe ėshtė e pavlefshme. Edhe prokura pėr kryerjen e veprimeve para gjykatave dhe institucioneve tė tjera shtetėrore, duhet tė bėhet me akt noterial, pėrveē kur me dispozita ligjore lejohet qė ajo tė bėhet me shkresė tė thjeshtė. Prokura nė emėr tė personave juridikė publikė e privatė mud tė bėhet edhe vetėm me nėnshkrimin e drejtuesit tė tij dhe me vulėn pėrkatėse, pėrveē kur ligji kėrkon qė veprimi juridik tė kryhet me akt noterial.

Neni 73 - Prokura pėr tė tėrhequr dėrgesa postare ose para nga zyrat postare apo nga bankat deri nė njė shumė tė caktuar prej tyre, prokura pėr tė terhequr paga dhe shpėrblime tė tjera qė rrjedhin nga marrėdhėniet e punės, si dhe prokura pėr tė tėrhequr pensione, ndihma e bursa, mund tė vėrtetohen edhe nga:

a) administratori i lagjes sė qytetit ose kryeplaku i fshatit;
b) drejtuesi i personit juridik apo i degės sė tij, ku i pėrfaqėsuari ėshtė nė marrėdhėnie pune ose ndjek shkollėn;
c) drejtuesi i institucionit shėndetėsor ku i pėrfaqėsuari ėshtė shtruar pėr mjekim;
ē) komanda e repartit ushtarak ku shėrben i pėrfaqėsuari;
d) drejtuesi i institucionit ku i pėrfaqėsuari mbahet i arrestuar ose vuan dėnimin me heqje tė lirisė.

Neni 74 - Ndryshimet nė prokurė duhet t'u bėhen tė njohura tė tretėve me mjete tė pėrshtatshme. Nė mungesė tė njoftimeve tė tilla, kėto ndryshime nuk mund t'u kundrejtohen tė tretėve, pėrveē kur provohet qė kėta i dinin ndryshimet nė prokurė nė kohėn kur ėshtė kryer veprimi juridik.

Neni 75 - I pėrfaqėsuari mund tė shfuqizojė prokurėn dhe pėrfaqėsuesi tė heqė dorė prej saj nė ēdo kohė. Ēdo marrėveshje e kundėrt ėshtė e pavlefshme.




Mbarimi i prokurės
Neni 76 - Prokura mbaron kur:

a) pėrfaqėsuesi ka kryer veprimet juridike pėr tė cilat ajo ishte dhėnė;
b) ėshtė plotėsuar afati pėr tė cilin ajo ishte dhėnė;
c) kur ka vdekur pėrfaqėsuesi apo i pėrfaqėsuari, ose kur njėri prej tyre ka humbur zotėsinė pėr tė vepruar;
ē) ka mbaruar personi juridik pėrfaqėsues apo i pėrfaqėsuar;
d) kur i pėrfaqėsuari ka shfuqizuar prokurėn ose pėrfaqėsuesi ka hequr dorė prej saj. Pas mbarimit tė prokurės perfaqėsuesi, me kėrkesėn e tė pėrfaqėsuarit duhet t'i kthejė atij aktin e prokurės.

Pėrfaqėsimi pas ndryshimeve ose mbarimit tė prokurės

Neni 77 - Veprimet juridike tė kryera nga pėrfaqėsuesi, pas ndryshimeve tė bėra nė prokurė ose pas mbarimit tė saj, janė tė detyrueshme pėr tė pėrfaqėsuarin ose pėr trashėgimtarėt e tij, nė rast se personat e tretė, me tė cilėt janė kryer ato veprime juridike, nuk kanė patur dijeni pėr ndryshimet ose pėr mbarimin e prokurės.




Pėrfaqėsimi pa tagre
Neni 78 - Kur njė person fizik ose juridik vepron si pėrfaqėsues pa e patur kėtė cilėsi, si edhe kur pėrfaqėsuesi ka kapėrcyer tagret qė i janė dhėnė, veprimi juridik i kryer nė kėto kushte nuk ėshtė i detyrueshėm pėr personin nė emrin e tė cilit janė kryer, pėrveē kur ky e ka miratuar atė mė vonė. Kur miratimi nuk ėshtė dhėnė, personi i tretė qė ka qenė nė mirėbesim ka tė drejtė tė kėrkojė shpėrblimin e dėmit nga pėrfaqėsuesi.
jeta
jeta
Perparues
Perparues

Numri i postimeve Numri i postimeve : 425
Data e rregjistrimit Data e rregjistrimit : 09/09/2008
Falenderimet Falenderimet : 2

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Kodi Civil Empty Dispozita tė pėrgjithshme

Mesazh nga jeta Mon Sep 15, 2008 10:05 pm

Pėrkufizimi i veprimit juridik

Neni 79 - Veprimi juridik ėshtė shfaqja e ligjshme e vullnetit tė personit fizik ose juridik, qė synon tė krijojė, tė ndryshojė ose tė shuajė tė drejta ose detyrime civile. Veprimi juridik mund tė jetė i njėanshėm ose i dyanshėm.




Format e veprimit juridik

Neni 80 - Veprimi juridik mund tė kryhet me shkrim, me gojė dhe me ēdo lloj shfaqje tjetėr tė padyshimtė tė vullnetit. Shkresa mund tė jetė e thjeshtė ose akt noterial.

Neni 81 - Veprimi juridik me shkresė duhet tė nėnshkruhet nga personi qė e kryen atė.

Neni 82 - Personi qė nuk di, ose qė pėr shkak sėmundje ose tė metash fizike nuk mund tė nėnshkruajė, ngarkon njė person tjetėr pėr kėtė qėllim. Nėnshkrimi i kėtij personi duhet tė vėrtetohet nga noteri, duke u treguar shkaku pėr tė cilin personi qė ka kryer veprimin juridik nuk ka mundur t'a nėnshkruajė vetė. Pėr veprimet qė kryhen nė bankat dhe nė institucionet e tjera tė kreditit, nė zyrat postare apo doganore, nėnshkrimi i kėtij personi vėrtetohet nga njė nėpunės i autorizuar i kėtyre institucioneve.

Neni 83 - Veprimi juridik pėr kalimin e pronėsisė sė sendeve tė paluajtshme dhe tė tė drejtave reale mbi to, duhet tė bėhet me akt noterial dhe tė regjistrohet, pėrndryshe nuk ėshtė i vlefshėm. Eshtė i pavlefshėm veprimi juridik qė nuk ėshtė bėrė nė formėn e kėrkuar shprehimisht nga ligji. Nė rastet e tjera veprimi juridik ėshtė i vlefshėm, por nuk mund tė provohet me dėshmitarė.



Veprimet juridike me kusht

Neni 84 - Veprimi juridik ėshtė me kusht kur lindja ose shuarja e tė drejtave dhe e detyrimeve tė parashikuara nė tė, varen nga njė ngjarje e cila nuk dihet nė se do tė ndodhė.

Neni 85 - Kushti ėshtė pezullues kur tė drejtat dhe detyrimet lindin po tė ndodhė ngjarja. Kushti ėshtė zgjidhės kur tė drejtat dhe detyrimet shuhen po tė ndodhė ngjarja.

Neni 86 - Kur vėrtetimi i kushtit ėshtė ndaluar me keqbesim nga pala qė do tė perfitonte nga mos vėrtetimi i tij, kushti quhet se ėshtė vėrtetuar. Kur vėrtetimi i kushtit ėshtė shkaktuar me keqbesim nga pala qė do tė pėrfitonte nga vėrtetimi i tij, kushti quhet se nuk ėshtė vėrtetuar.

Neni 87 - Kur e drejta qė varet nga vėrtetimi i kushtit cėnohet ose humbet nga veprimet e palės sė detyruar me kusht, kjo duhet tė shpėrblejė dėmin e shkaktuar nė rast se kushti vėrtetohet.

Neni 88 - Pasojat qė lidhen me vėrtetimin e kushtit fillojnė nga ēasti qė ėshtė vėrtetuar kushti, pėrveē kur nga pėrmbajtja e veprimit juridik del se kėto pasoja duhet tė fillojnė nė njė kohė tė mėparshme.




Veprimet juridike me afat

Neni 89 - Afati i veprimit juridik ėshtė ēasti i caktuar, nga i cili fillon ose pushon fuqia juridike ose disa nga efektet e tij.

Neni 90 - Afati ėshtė pezullues kur nė veprimin juridik ėshtė parashikuar se pasojat e tij fillojnė nga njė kohė e caktuar. Afati ėshtė zgjidhės kur nė veprimin juridik ėshtė parashikuar se pasojat e tij pushojnė nė njė kohė tė caktuar.




Llogaritja e afateve tė veprimeve juridike

Neni 91 - Kur afati ėshtė caktuar me ditė, nuk llogaritet dita nė tė cilėn takon ngjarja ose koha nga e cila ai duhet tė fillojė. Afati qė ėshtė caktuar nė javė, nė muaj ose nė vite, mbaron,me kalimin e asaj dite tė javės sė fundit ose tė muajit tė fundit qė ka tė njėjtin emėr ose numėr me atė tė ditės qė ai ka filluar. Kur njė ditė e tillė mungon nė muajin e fundit, afati mbaron me kalimin e ditės sė fundit tė kėtij muaji. Kur dita e fundit e njė afati bie nė ditė pushimi, afati mbaron nė ditėn e punės qė vjen pas asaj tė pushimit.
jeta
jeta
Perparues
Perparues

Numri i postimeve Numri i postimeve : 425
Data e rregjistrimit Data e rregjistrimit : 09/09/2008
Falenderimet Falenderimet : 2

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Kodi Civil Empty Pavlefshmėria e veprimeve juridike

Mesazh nga jeta Mon Sep 15, 2008 10:08 pm

(nenet 7, 8, 13, 17, 14, 15, 16, dhe
37/a)

Veprime juridike tė pavlefshme

Neni 92 - Veprimet juridike tė pavlefshme nuk krijojnė asnjė pasojė juridike. Tė tilla janė ato qė:

a) vijnė nė kundėrshtim me njė dispozitė urdhėruese tė ligjit;
b) kryhen pėr tė mashtruar ligjin;
c) kryhen nga tė mitur nėn moshėn katėrmbėdhjetė vjeē;
ē) bėhen nė marrėveshje tė palėve pa patur pėr qėllim qė tė
sjellin pasoja juridike (fiktive ose tė simuluara).

Neni 93 - Kur veprimi juridik ėshtė bėrė me qėllim pėr tė mbuluar njė veprim juridik tjetėr, ky i fundit ėshtė i vlefshėm nė qoftė se pėrmbush gjithė kushtet e nevojshme pėr vlefshmėrinė e tij. Veprimi juridik fiktiv ose i simuluar nuk dėmton personat etretė tė cilėt nė mirėbesim kanė fituar tė drejta nė bazė tė tij.

Veprime juridike qė shpallen tė pavlefshme

Neni 94 - Tė anullueshme quhen veprimet juridike tė cilat janė tė vlefshme gjersa gjykata me kėrkesėn e tė interesuarit i shpall tė pavlefshme. Tė tilla janė veprimet juridike tė kryera nga:

a) tė miturit mbi katėrmbėdhjetė vjeē, kur veprimin juridik e
kanė kryer pa pėlqimin e prindit ose tė kujdestarit;

b) personat, tė cilėt pėr shkak sėmundje psikike ose zhvillimi
tė metė mendor u ėshtė hequr ose kufizuar zotėsia pėr tė vepruar, kur veprimin juridik e kanė kryer pa pėlqimin e kujdestarit;

c) personat, tė cilėt nė kohėn e kryerjes sė veprimit juridik
nuk ishin tė ndėrgjegjshėm pėr rėndėsinė e veprimeve tė tyre, megjithėse nė atė kohė nuk u ishte hequr zotėsia pėr tė vepruar;

ē) personi qė ka kryer veprimin juridik duke qėnė i mashtruar,
i kanosur, nė lajthim ose pėr shkak tė nevojės sė madhe.

Anullimi i kėtyre veprimeve mund tė kėrkohet edhe pas vdekjes sė personit pėrkatės, por vetėm kur para vdekjes ėshtė kėrkuar heqja e zotėsisė sė tij pėr tė vepruar.

Neni 95 - Mashtrimi mund tė shkaktojė qė veprimi juridik tė shpallet i pavlefshėm, kur gėnjeshtra e pėrdorur nga njėra palė, pėr ta shpėnė nė gabim palėn tjetėr, ėshtė e tillė qė pa atė pala nuk do ta kishte kryer veprimin juridik. Kur mashtrimi ėshtė bėrė nga njė person i tretė, pala e mashtruar mund tė kėrkojė shpalljen e pavlefshmėrise sė veprimit juridik vetėm kur nė kohėn e kryerjes sė tij pala tjetėr ka ditur oseduhej tė dinte mashtrimin.

Neni 96 - Kanosja mund tė shkaktojė qė veprimi juridik tė shpallet i pavlefshėm, kur ėshtė e tillė sa tė friksojė personin se ai vetė, bashkėshorti,pasardhėsit ose paraardhėsit e tij do tė pėsojnė njė dėm fizik ose material tė padrejtė dhe tė rėndė. Kanosja mund tė kryhet edhe nga njė person i tretė qė nuk merr pjesė nė veprimin juridik.

Neni 97 - Lajthimi mund tė shkaktojė qė veprimi juridik tė shpallet i pavlefshėm vetėm nė qoftė se lidhet me cilėsinė e sendit, me identitetin ose cilėsitė e personit tjetėr, apo me rrethana aq thelbėsore sa qė pa ato, pala nuk do tė kishte kryer veprimin juridik.

Neni 98 - Lajthimi nė llogaritje nuk sjell shpalljen e veprimit juridik si tė pavlefshėm, por vetėm korregjimin e tij, pėrveē kur gabimi nė sasi ka qenė pėrcaktues pėr marrėveshjen.

Neni 99 - Veprimi juridik mund tė shpallet i pavlefshėm nė rastin kur pėr shkak tė nevojės sė madhe, detyrimet e marra nga njėra palė janė krejt tė papėrfillshme nė krahasim me pėrfitimet qė nxjerr pala tjetėr nga veprimi juridik.

Neni 100 - Veprimi juridik i kryer nga pėrfaqėsuesi mund tė shpallet i pavlefshėm me kėrkesėn e tė pėrfaqėsuarit, kur vullneti i pėrfaqėsuesit ėshtė me ves. Kur vesi ka tė bėjė me elemente tė pėrcaktuara nga i pėrfaqėsuari, veprimi juridik mund tė shpallet i pavlefshėm, vetėm nė qoftė se ishte i vesuar vullneti i kėtij tė fundit.

Neni 101 - Kur nė veprimin jurdik ka rėndėsi pėrcaktimi i mirėbesimit ose i keqbesimit, i dijenisė ose i mosdijenisė sė rrethanave tė caktuara, qė pėrbėjnė kushte pėrcaktuese tė vlefshme ose tė pavlefshme tė veprimit juridik, mbahet parasysh personi i pėrfaqėsuesit, pėrveē kur bėhet fjalė pėr rrethana tė pėrcaktuara nga i pėrfaqėsuari. I pėrfaqėsuari qė ėshtė nė keqbesim nuk mund tė pėrfitojė nė asnjė rast nga mosdijenia ose mirėbesimi i pėrfaqėsuesit.

Neni 102 - Veprimi juridik i kryer nė dėm tė tė pėrfaqėsuarit pėr shkak marrėveshjeje me keqbesim midis pėrfaqėsuesit dhe personit tė tretė, mund tė shpallet i pavlefshėm pėr tė pėrfaqėsuarin.

Afati i parashkrimit tė padisė

Neni 103 - Padia pėr tė kėrkuar qė njė veprim juridik tė shpallet i pavlefshėm, parashkruhet brenda pesė vjetėve.

Neni 104 - Afati pėr ngritjen e padisė fillon:

a) pėr veprime juridike tė kryera nga persona qė u ėshtė hequr
ose kanė patur zotėsi juridike tė kufizuar pėr tė vepruar, qė nga dita qė janė bėrė madhorė ose qė u ėshtė kthyer zotėsia pėr tė vepruar;

b) pėr veprime juridike tė kryera me mashtrim, kanosje ose
lajthim, nga dita qė mashtrimi ose lajthimi janė zbuluar, ose kanosja ka pushuar, por nė ēdo rast, jo mė shumė se tre vjet nga dita qė ėshtė kryer veprimi juridik;

c) nė raste tė tjera, qė nga dita qė ėshtė kryer veprimi
juridik.

Neni 105 - Veprimi jurdik qė shpallet i pavlefshėm quhet i tillė qė nga ēasti kur ėshtė kryer.

Pasojat e pavlefshmėrisė sė veprimit juridik

Neni 106 - Kur veprimi juridik ėshtė i pavlefshėm pėr arsye se vjen nė kundėrshtim me ligjin, ose ėshtė bėrė me qėllim mashtrimi tė ligjit, ēdo gjė qė palėt i kanė dhėnė njėra-tjetrės merret dhe kalon nė tė ardhurat e shtetit dhe kur nuk ėshtė e mundur tė merret po ajo gjė, kėrkohet vlefta e saj. Kur njėra nga palėt ka vepruar nė mirėbesim, gjykata mund tė vendosė qė ēdo gjė qė ka dhėnė kjo palė t'i kthehet kėsaj dhe kur nuk ėshtė e mundur kthimi i po kėsaj gjėje, i paguhet vlefta e saj.

Neni 107 - Kur veprimi juridik shpallet i pavlefshėm pėr arėsye se ėshtė bėrė me mashtrim, kanosje, nga nevoja e madhe ose sepse mungon forma e kėrkuar nga ligji, secila nga palėt duhet t'i kthejė palės tjetėr ēdo gjė qė ka marrė prej saj dhe, kur nuk ėshtė e mundur t'i kthehet po ajo gjė, t'i paguhet vlefta e saj.

Neni 108 - Kur veprimi juridik konstatohet se ėshtė i pavlefshėm pėr arėsye se ėshtė kryer nga njė i mitur, qė nuk ka mbushur moshėn katėrmbėdhjetė vjeē ose shpallet i pavlefshėm se ėshtė kryer nga njė i mitur qė ka mbushur moshėn katėrmbėdhjetė vjeē, por pa pėlqimin e prindit ose tė kujdestarit tė tij, secila nga palėt detyrohet t'i kthejė palės tjetėr ēdo gjė qė ka marrė prej saj dhe kur nuk ėshtė e mundur tė kthejė po atė gjė, t'i paguajė vleftėn. Pėrveē kėsaj, pala qė ka zotėsi pėr tė vepruar detyrohet t'i shperblejė tė miturit dėmin qė ky ka pėsuar pėr shkak se veprimi juridik konstatohet ose shpallet i pavlefshėm.

Neni 109 - Kur veprimi juridik shpallet i pavlefshėm pėr arsye se ėshtė kryer nga njė person, tė cilit i ėshtė hequr krejt zotėsia pėr tė vepruar ose pėr arsye se ėshtė kryer nga njė person tė cilit i ėshtė kufizuar zotėsia pėr tė vepruar e pa patur pėlqimin e kujdestarit tė tij, ose pėr arsye se ėshtė kryer nga njė person i cili nė kohėn e kryerjes sė veprimit juridik nuk ka patur ndėrgjegjen e rėndėsisė sė veprimeve tė tij, secila nga palėt detyrohet t'i kthejė palės tjetėr ēdo gjė qė ka marrė prej saj dhe, kur nuk ėshtė e mundur t'i kthejė po atė gjė, t'i paguajė vleftėn. Pėrveē kėsaj, pala qė ka patur zotėsinė pėr tė vepruar detyrohet t'i shpėrblejė palės tjetėr dėmin qė kjo palėka pėsuar pėr shkak tė veprimit juridik qė ėshtė shpallur i pavlefshėm, nė rast se dinte ose duhet tė dinte se pala tjetėr nuk ka patur zotėsi pėr tė vepruar ose nuk ka patur ndėrgjegjen e rėndėsisė sė veprimeve tė saj.

Neni 110 - Kur veprimi juridik shpallet i pavlefshėm pėr arsye se njėra nga palėt ka qenė nė lajthim, secila nga palėt detyrohet t'i kthejė palės tjetėr ēdo gjė qė ka marrė prej saj dhe, kur nuk ėshtė e mundur t'i kthejė po atė gjė, t'i paguajė vleftėn. Pėrveē kėsaj, pala qė ka kėrkuar tė shpallet i pavlefshėm veprimi juridik detyrohet t'i shpėrblejė palės tjetėr dėmin qė ajo ka pėsuar pėr shkak se veprimi juridik ėshtė shpallur i pavlefshėm, me pėrjashtim tė rastit kur ajo provon se nuk ka faj qė ka rėnė nė lajthim ose se pala tjetėr ka ditur ose duhet tė dinte lajthimin.

Neni 111 - Kur shkaku i pavlefshmėrisė prek vetėm njė pjesė tė veprimit juridik, ky mbetet i vlefshėm nė pjesėt e tjera tė tij, pėrveē kur, sipas pėrmbajtjes sė veprimit juridik, kėto pjesė paraqesin marrėdhėnie tė pandashme me pjesėn e pavlefshme tė veprimit juridik.


Marre nga "Wikibooks"
jeta
jeta
Perparues
Perparues

Numri i postimeve Numri i postimeve : 425
Data e rregjistrimit Data e rregjistrimit : 09/09/2008
Falenderimet Falenderimet : 2

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Kodi Civil Empty Re: Kodi Civil

Mesazh nga JK Wed Sep 03, 2014 12:33 pm

Akte te Rendesishme Nderkombetare
Kodi Civil Eu_reuters_8_30_10_EU_flags.preview_843747
Burime themelore: Traktate-Konventa, dhe Parime te Pėrgjithshme Juridike
Burime ndihmese: Jurisprudenca – Rezolutat ndėrkombėtare, Praktika Gjyqėsore dhe Doktrina;

Traktatet ndėrkombėtare

Jane marreveshjet e lidhura mes dy ose me shume subjekteve te se drejtes nder. Element
qenesor per ekzistimin e traktatit eshte pajtimi i vullnetit te subjekteve i cili shprehet permes organeve kompetente. Traktatet Nderkombetare, mund te klasifikohen ne baze te disa kritereve:

-sipas lendes (politike, ekonomike)
-sipas objektivave (paqes, mrojtjes)
-formes (me shkrim, me goje)
-menyres se lidhjes (solemne, te thjeshta)
-kohes sa do jene ne fuqi
-hapesires gjeografike ne te cilen shtrihen etj.
Rezoluta 63-155 “Per Zhdukjen e te gjitha Formave te Dhunes ndaj Grave”
Kodi Civil Violenza-donne
[mbi raportin e Komitetit tė Tretė A/63/425)]
Asambleja e Pėrgjithėshme,
Duke sjellė nė vėmendje rezolutat e veta 61/143 tė 19 dhjetor 2006 dhe 62/133 tė 18 dhjetor
2007, dhe tė gjitha rezolutat e mėparėshme pėr eliminimin e dhunės kundėr grave,
Duke riafirmuar detyrimin e shteteve pėr tė pėrmirėsuar dhe mbrojtur tė drejtat e njeriut, liritė
themelore dhe duke riafirmuar se diskriminimi me bazė seksin bie ndesh me Kartėn e Kombeve
tė Bashkuara, Konventėn pėr Eliminimin e tė Gjitha Formave tė Diskriminimit kundėr Grave1
dhe instrumente tė tjera ndėrkombėtare tė tė drejtave tė njeriut, dhe se eliminimi i
diskriminimit me bazė seksi ėshtė pjesė pėrbėrėse e pėrpjekjeve pėr zhdukjen e tė gjitha
formave tė dhunės kundėr grave,
Duke riafirmuar po ashtu se Deklarata pėr Zhdukjen e Dhunės kundėr Grave2
, Deklarata e
Beijing dhe Platforma pėr Veprim3
, rezultatet e seancės sė posaēme tė njėzetė e tre tė
Asamblesė sė Pėrgjithėshme me titull “Gratė 2000: barazia gjinore, zhvillimi dhe paqja pėr
shekullin e njėzetė e njė”4
, dhe deklarata e adoptuar nė seancėn e dyzetė e nėntė tė Komisionit
pėr Statusin e Grave5
,
Duke riafirmuar mė tej angazhimet ndėrkombėtare nė fushėn e zhvillimit social dhe tė barazisė
gjinore pėr pėrparimin e grave tė bėrė nė Konferencėn Botėrore pėr tė Drejtat e Njeriut,
Konferencėn Ndėrkombėtare pėr Popullsinė dhe Zhvillimin, Takimin e Nivelit tė Lartė Botėror
pėr Zhvillimin Social dhe Konferencėn Botėrore kundėr Racizmit, Diskriminimit Racial,
Ksenofobisė dhe Intolerancės sė lidhur me to, si dhe angazhimet e marra nė Deklaratėn e
Mijėvjveēarit tė Kombeve tė Bashkuara6

Dhe Takimi i Nivelit tė Lartė Botėror tė 20057
, dhe duke vėrejtur vėmendjen e treguar pėr
Eliminimin e tė Gjitha formave tė Dhunės kundėr Grave Indigjene nė Deklaratėn e Kombeve tė Bashkuara pėr tė Drejtat e Njerėzve Indigjenė e adoptuar nga Asambleja e Pėrgjithėshme nė
rezolutėn 61/295 tė 13 shtator 2007,
Duke sjellė nė vėmendje pėrfshirjen e krimeve me bazė gjinore dhe krimet e dhunės seksuale nė
Statutin e Romės tė Gjykatės Ndėrkombėtare Kriminale8
, si dhe njohja nga tribunalet kriminale
ndėrkombėtare ad hoc qė pėrdhunimi pėrbėn njė krim lufte, njė krim kundėr njerėzimit ose njė
akt themelor tė gjenocidit ose torturės,
Duke sjellė nė vėmendje edhe Rezolutėn e Kėshillit tė Sigurimit 1325 (2000) e 31 tetorit 2000,
dhe duke mirėpritur adoptimin e Rezolutės sė Kėshillit 1820 (2008) e 19 qershorit 2008 pėr
gratė, paqen dhe sigurinė,
Shumė tė shqetėsuar pėr pėrhapjen e dhunės kundėr grave dhe vajzave nė tė gjitha format dhe
manifestimet e veta, dhe duke pėrsėritur nevojėn pėr tė intensifikuar pėrpjekjet pėr tė
parandaluar dhe zhdukur tė gjitha format e dhunės kundėr grave dhe vajzave nė mbarė botėn,
Duke kuptuar se dhuna kundėr grave i ka rrėnjėt nė marrėdhėniet historikisht tė pabarabarta
mes burrave dhe grave dhe se tė gjitha format e dhunės kundėr grave dhunojnė nė mėnyrė
serioze dhe dėmtojnė ose zerojnė gėzimin e tė drejtave dhe tė lirive themelore, tė njeriut, tė
grave, dhe pėrbėjnė njė pengesė madhore pėr aftėsinė e grave pėr tė pėrdorur kapacitetet e tyre,
Duke pranuar gjithashtu se varfėria e grave dhe mungesa e pushtetit, qė burojnė nga
pėrjashtimi i tyre prej politikave sociale dhe nga pėrfitimet e zhvillimit tė qėndrueshėm, mund
t’i ekspozojnė ato ndaj njė rreziku mė tė madh dhune, dhe se dhuna kundėr grave pengon
zhvillimin shoqėror dhe ekonomik tė komuniteteve dhe Shteteve, si dhe arritjen e synimeve pėr
zhvillim tė pranuara ndėrkombėtarisht duke pėrfshirė Synimet pėr Zhvillim tė Mirėvjeēarit,
Duke pranuar mė tej se rritja e autoritetit tė grave, duke siguruar pėrfaqėsimin e tyre tė plotė
dhe pjesėmarrjen e tyre tė plotė dhe tė barabartė nė tė gjitha nivelet e vendimmarrjes, ėshtė e
rėndėsishme pėr eliminimin e dhunės kundėr grave dhe vajzave,
Duke pranuar nevojėn pėr tė trajtuar ēėshtjen e dhunės kundėr grave nė tėrėsinė e vet, pėrmes kuptimit tė lidhjes midis dhunės kundėr grave dhe ēėshtjev tė tjera si HIV/AIDS, ērrėnjosja e
varfėrisė, sigurimi i ushqimit, paqja dhe siguria, ndėihma humanitare, shėndeti, dhe parandalimi
i krimit,
Duke shprehur vlerėsimin e vet pėr numrin e madh tė aktiviteteve tė ndėrmarra nga Shtetet pėr
tė eliminuar tė gjitha format e dhunės kundėr grave, tė tilla si miratimi dhe pėrmirėsimi i
legjislacionit qė lidhet me aktet e dhunės kundėr grave dhe adoptimin e plan-veprimeve
kombėtare gjithėpėrfshirėse pėr tė luftuar kėtė dhunė,
Duke kuptuar rolin e rėndėsishėm tė shoqėrisė civile, nė veēanti tė organizatave tė grave, nė pėrpjekjet pėr tė eliminuar tė gjitha format e dhunės kundėr grave,
JK
JK
Mik i Forumit
Mik i Forumit

Gjinia Gjinia : Female
Numri i postimeve Numri i postimeve : 2126
Data e rregjistrimit Data e rregjistrimit : 08/07/2013
Falenderimet Falenderimet : 11

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Kodi Civil Empty Re: Kodi Civil

Mesazh nga JK Wed Sep 03, 2014 12:35 pm

1. Thekson se “dhuna kundėr grave” nėnkupton ēdo akt tė dhunės me bazė gjinore qė rezulton
nė, ose ka tė ngjarė tė rezultojė nė, dėmtim fizik, seksual ose psikologjik ose vuajtje tė grave,
duke pėrfshirė kėrcėnimet pėr akte tė tilla, detyrimin me forcė, ose privimin nga liria, qoftė kur
kjo ndodh publikisht ose nė jetėn private;
2. Tė pranojė qė dhuna kundėr grave dhe vajzave vazhdon nė ēdo vend tė botės si njė dhunim i
pėrhapur i tė drejtave tė njeriut dhe njė pengesė madhore pėr arritjen e barazisė gjinore,
zhvillimit, paqes, dhe qėllimeve tė zhvillimit tė pranuara ndėrkombėtarisht, nė veēanti Qėllimet
e Mijėvjeēarit pėr Zhvillim;
3. Shpreh shqetėsimin e vet pėr nivelin e mosndėshkimit pėr akte tė dhunės kundėr grave nė
mbarė botėn;
4. Mirėpret raportin e Sekretarit tė Pėrgjithshėm pėr intensifikimin e pėrpjekjeve pėr tė
zhdukur tė gjitha format e dhunės kundėr grave9
, dhe konsideron raportin e Sekretarit tė
Pėrgjithshėm pėr eliminimin e pėrdhunimit dhe tė formave tė tjera tė dhunės seksuale nė tė
gjitha manifestimet e tij, duke pėrfshirė nė konflikt dhe nė situata qė lidhen me tė10;
5. Mirėpret gjithashtu pėrpjekjet dhe ndihmesat e rėndėsisshme nė nivelet vendore, kombėtare,
rajonale dhe ndėrkombėtare pėr tė eliminuar tė gjitha format e dhunės kundėr grave, duke
pėrfshirė shkaqet dhe pasojat e tyre, nga Komiteti pėr Zhdukjen e Diskriminimit kundėr Grave
dhe Raportuesit tė Posaēėm pėr dhunėn kundėr grave, nė veēanti raportin e dytė tematik pėr
dhunėn kundėr grave,shkaqet dhe pasojat pėrgatitur nga Raportuesi i Posaēėm i Kėshillit tė tė
Drejtave tė Njeriut nė 200811;
6. Njeh rolin e rėndėsishėm tė familjes pėr parandalimin dhe luftėn kundėr dhunės ndaj grave
dhe vajzave dhe nevojėn pėr tė mbėshtetur kapacitetin e familjes pėr tė parandaluar dhe luftuar
dhunėn kundėr grave;
7. Mirėpret fushatėn e Sekretarit tė Pėrgjithshėm pėr t’i dhėnė fund dhunės kundėr grave
“BASHKOHUNI PĖR T”I DHĖNĖ FUND DHUNĖS NDAJ GRUAS”, mbėshtetur, ndėr tė
tjera, nga fushata e Fondit pėr Zhvillimin e Grave i Kombeve tė Bashkuara “Thuaji JO dhunės
kundėr grave” dhe nisma e agjencive tė Kombeve tė Bashkuara “Ndal Pėrdhunimit Tani; Veprimi i Kombeve tė Bashkuara kundėr Dhunės Seksuale nė Konflikt”, thekson nevojėn pėr tė
garantuar qė aktivitete konkrete do tė ndėrmerren nė vazhdim nga sistemi i Kombeve tė
Bashkuara pėr tė intensifikuar veprimin pėr ndėrprerjen e dhunės kundėr grave, nė konsultim
me aktivitetet ekzistuese tė mbarė sistemit pėr dhunėn kundėr grave dhe kėrkesat e Sekretarit tė
Pėrgjithshėm pėr tė identifikuar, shpallur dhe raportuar nė bazė tė rezultateve tė pritshme tė
fushatės sė tij;
8. Dėnon fuqimisht tė gjitha aktet e dhunės kundėr grave dhe vajzave, qoftė kur kėto akte
kryhen nga Shteti, nga persona privatė ose nga aktorė jo shtetėrorė, dhe bėn thirrje pėr tė eliminuar tė gjitha format e dhunės me bazė gjinore nė familje, brenda komunitetit nė
pėrgjithėsi dhe kur shkaktohen ose lejohen nga Shteti;
9. Thekson se ėshtė e rėndėsishme qė Shtetet tė dėnojnė fuqimisht tė gjitha format e dhunės
kundėr grave dhe tė mos i referohen ndonjė zakoni tradite apo besimi fetar pėr t’iu shmangur
detyrimeve nė lidhje me eliminimin e dhunės si parashtrohet nė Deklaratėn pėr Eliminimin e
Dhunės Kundėr Grave;2
10. Thekson gjithashtu se Shtetet kanė detyrimin pėr tė ēuar pėrpara dhe mbrojtur tė drejtat e
njeriut dhe liritė themelore tė grave dhe tė vajzave dhe duhet tė ushtrojė vigjilencėn e
nevojshme pėr tė parandaluar, hetuar, ndjekur penalisht dhe ndėshkuar autorėt e dhunės kundėr
grave dhe vajzave dhe pėr t’u dhėnė mbrojtje viktimave, dhe se dėshtimi pėr tė bėrė kėtė shkel
dhe dėmton ose asgjėson gėzimin e tė drejtave dhe tė lirive themelore tė njeriut;
11. U bėn thirrje Shteteve qė t’i japin fund mosndėshkimit tė dhunės kundėr grave pėrmes
hetimit, ndjekjes penale dhe ndėshkimit tė autorėve duke garantuar qė gratė tė kenė mbrojtje tė
njėjtė nga ligji dhe qasje tė njėtė nė sistemin e drejtėsisė dhe duke tėrhequr vėmendjen tek
vigjilenca publike duke eliminuar ato qėndrime qė ruajnė, justifikojnė ose tolerojnė tė gjitha
format e dhunės kundėr grave dhe vajzave;
12. Duke riafirmuar se vazhdimi i konflikteve tė armatosur nė pjesė tė ndryshme tė botės ėshtė
pengesė madhore pėr zhdukjen e tė gjitha formave tė dhunės kundėr grave, dhe duke mbajtur nė
mendje se konfliktet e armatosur dhe tipeve tė tjera tė konfliktit, dhe terrorizmi, dhe marrja
peng vazhdojnė ende nė shumė pjesė tė botės dhe agresioni, pushtimi i huaj dhe konfliktet
etnike dhe format e tjera tė konfliktit janė njė realitet qė vazhdon duke ndikuar gra dhe burra nė
gati ēdo rajon, kėrkon nga tė gjitha Shtetet dhe nga komuniteti ndėrkombėtar qė tė
pėrqėndrohen veēanėrisht dhe t’iu kushtojnė vėmendje parėsore dhe ndihmė vuajtjeve tė grave
dhe vajzave qė jetojnė nė kėto situata dhe pėr tė garantuar qė, ku ka dhunė kundėr tyre, tė gjithė
autorėt e kėsaj dhune tė hetohen, dhe ndiqen penalisht dhe tė dėnohen pėr t’i dhėnė fund
mosndėshkimit, ndėrsa theksohet nevoja pėr tė respektuar ligjin ndėrkombėtar humanitar dhe
ligjin pėr tė drejtat e njeriut;
13. Thekson nevojėn pėr pėrjashtimin e vrasjes dhe gjymtimit tė grave dhe vajzave, si tė
ndaluara sipas ligjit ndėrkombėtar, dhe krimet e dhunės seksuale nga dispozitat e amnistisė nė
kontekstin e proceseve tė rezolutės sė konfliktit;
14. Thekson gjithashtu se Shtetet duhet tė marrin masa pėr tė garantuar qė tė gjithė zyrtarėt
pėrgjegjės pėr zbatimin e politikave dhe tė programeve qė synojnė parandalimin e dhunės
kundėr grave, mbrojtjen dhe ndihmėn e viktimave, dhe hetimin dhe ndėshkimin e dhunės
kundėr grave, tė marrin trajnimin e duhur pėr t’i bėrė ata tė ndjeshėm pėr nevojat e ndryshme
dhe specifike tė grave, nė veēanti tė grave qė i janė nėnshtruar dhunės, nė mėnyrė qė, gratė tė
mos riviktimizohen kur kėrkojnė drejtėsi dhe shpagim;
15. Thekson mė tej se Shtetet duhet tė marrin tė gjitha masat e mundshme pėr t’i aftėsuar dhe
informuar gratė pėr tė drejtat e tyre kur kėrkojnė shpagim pėrmes mekanizmave tė drejtėsisė, tė
informojnė tė gjithė pėr tė drejtat e grave dhe pėr ndėshkimet ekzistuese pėr shkeljet e kėtyre tė drejtave, tė angazhojnė burrat dhe djemtė, si dhe familjet e tyre, si dhe agjentėt ndryshues nė
parandalimin dhe ndėshkimin e dhunės ndaj grave;
16.U bėn thirrje Shteteve qė tė vazhdojnė tė zhvillojnė strategjinė e tyre kombėtare dhe njė
taktitė mė sistematike, gjithėpėrfshirėse, shumėsektoriale dhe tė qėndrueshme qė synon nė
zhdukjen e tė gjitha formave tė dhunės kundėr grave, duke pėrfshirė arritjen e barazisė gjinore
dhe aftėsimin e grave, dhe duke pėrdorur praktikat mė tė mira pėr t’i dhėnė fund
mosndėshkimit dhe kulturės sė tolerancės ndaj dhunės kundėr grave, ndėr tė tjera, nė fushat e
legjislacionit, parandalimit, zbatimit tė ligjit, ndihmės sė viktimave dhe rehabilitimit, tė tilla si:
(a) Ngritja nė partneritet me tė gjithė grupet e interesit, njė plan kombėtar tė integruar kushtuar
luftės kundėr dhunės ndaj grave nė tė gjtiha aspektet e saj, ēka pėrfshin mbledhjen e tė dhėnave
dhe analizėn, masat pėr parandalimin dhe mbrojtjen, si dhe fushatat kombėtare informuese qė
pėrdorin burimet pėr tė eliminuar burimet pėr tė eliminuar nga media stereotipe gjinore qė ēojnė
nė dhunė kundėr grave dhe vajzave;
(b)Rishikimi dhe kur ėshtė nevoja, pėrmirėsimi ose revokimi i tė gjitha ligjeve, rregulloreve,
politikave, praktikave dhe zakoneve qė diskriminojnė gratė ose kanė ndikim diskriminues mbi
gratė, dhe garantimi se dispozitat e sistemeve tė shumėfishta ligjore, kur ato ekzistojnė, tė
pėrputhen me detyrimet ndėrkombėtare pėr tė drejtat e njeriut, angazhimet dhe parimet,
pėrfshirė parimin e mos-diskriminimit;
(c)Duke vlerėsuar dhe matur ndikimin e legjislacionit, rregulloreve dhe procedurave aktuale nė
lidhje me dhunėn kundėr grave, duke pėrfshirė edhe arsyet pėr raportimin e ulėt, dhe kur ėshtė e
nevojshme, pėrforcimi i ligjit kriminal dhe procedurės qė lidhet me tė gjitha format e dhunės
kundėr grave dhe, kur ėshtė e nevojshme, pėrfshirja nė ligj e masave qė synojnė parandalimin e dhunės kundėr grave;
(d)Duke garantuar se ka dije tė mjaftueshme, pėrfshirė ekspertizėn nė taktikat ligjore efektive
pėr eliminimin e dhunės kundėr grave, ndėrgjegjėsimin dhe koordinimin nė sistemin ligjor dhe,
kur ėshtė e pėrshtatshme, tė caktohet njė pikė fokale nė sistemin ligjor pėr shkaqet e dhunės
kundėr grave;
(e)Duke garantuar mbledhjen dhe analizėn sistematike tė tė dhėnave pėr tė monitoruar tė gjitha
format e dhunės ndaj grave, ndėrsa garantohet dhe ruhet fshehtėsia dhe konfidencialiteti i
viktimave, duke pėrfshirė zyrat kombėtare tė statistikės dhe kur ėshtė e pėrshtatshme nė
partneritet me aktorė tė tjerė;
(f)Ngritja e mekanizmave tė pėrshtatshėm pėr monitorimin dhe vlerėsimin e zbatimit tė
masave kombėtare, duke pėrfshirė plan-veprimet kombėtare, tė ndėrmarra pėr zhdukjen e
dhunės kundėr grave dhe vajzave, duke pėrfshirė pėrmes pėrdorimit tė indikatorėve kombėtarė;
(g)Dhėnia e mbėshtetjes sė pėrshtatshme financiare pėr zbatimin e plan-veprimeve kombėtare
pėr t’i dhėnė fund dhunės kundėr grave si dhe aktivitete tė tjera tė lidhura me tė;
(h) Vėnia nė dispozicion e burimeve tė pėrshtatshme pėr tė ēuar pėrpara dhe aftėsuar gratė dhe
barazinė gjinore dhe pėr tė parandaluar dhe shpaguar tė gjitha format dhe manifestimet e
dhunės kundėr grave;
(i)Adoptimi i tė gjitha masave tė pėrshtatshme, veēanėrisht nė fushėn e arsimit, pėr tė
modifikuar modelet sociale dhe kulturore tė sjelljes sė burrave dhe grave pėr tė zhdukur
paragjykimet, praktikat zakonore dhe praktika tė tjera qė bazohen nė idenė e inferioritetit ose
superioritetit tė cilitdo seks dhe nė rolet stereotipike pėr burrat dhe gratė;
(j)Aftėsimi i grave, nė veēanti i grave qė jetojnė nė varfėri, pėrmes, ndėr tė tjera, politikave
sociale dhe ekonomike qė u garantojnė atyre qasje tė plotė dhe tė barabartė nė tė gjitha nivelet e
arsimimit dhe trajnimit dhe nė shėrbimet e pėrballueshme dhe tė pėrshtatshme publike dhe
sociale, si dhe qasje tė barabartė nė burimet financiare dhe tė drejta tė plota dhe tė barabarta pėr
tė zotėruar truall dhe pasuri tė tjera, dhe marrja e masave tė pėrshtatshme pėr tė adresuar
numrin nė rritje tė tė pastrehave ose tė grave me banesė tė papėrshtatshme nė mėnyrė qė tė
pakėsohet rreziku pėr t’u dhunuar;
(k) Trajtimi i tė gjitha formave tė dhunės kundėr grave dhe vajzave si vepėr kriminale, e
dėnueshme me ligj, dhe garantimi i dėnimeve nė pėrpjestim me shkallėn e krimeve dhe tė
sanksioneve nė legjislacionin vendas pėr tė dėnuar dhe shpaguar si duhet, tė kėqijat e bėra ndaj
grave qė i janė nėnshtruar dhunės;
(l) Marrja e masave tė efektshme pėr tė parandaluar miratimin e viktimės pėr t’u bėrė pengesė
pėr sjelljen e autorėve tė dhunės kundėr grave pėrpara drejtėsisė, duke garantuar mbrojtjen e
duhur pėr viktimat;
(m)Garantimi qė ndihma ligjore e efektshme ėshtė nė dispozicion tė tė gjitha femrave viktima
tė dhunės nė mėnyrė qė ato tė mund tė marrin vendime tė informuara nė lidhje, ndėr tė tjera, me
procedurat dhe ēėshtjet ligjore qė lidhen me ligjin e familjes, duke siguruar gjithashtu se
viktimat kanė qasje nė shpagimin e drejtė dhe efektiv pėr dėmet qė ato kanė pėsuar, duke pėrfshirė adoptimin e legjislacionit kombėtar kur ėshtė e nevojshme;
(n)Garantimi qė tė gjithė zyrtarėt publikė pėrkatės tė koordinojnė me efektshmėri parandalimin,
hetimin, ndjekjen penale dhe ndėshkimin e tė gjitha formave tė dhunės dhe ofrimin e mbrojtjes
dhe mbėshtetjes sė viktimave;
(o)Zhvillimi ose pėrmirėsimi dhe shpėrndarja e programeve tė specializuara tė trajnimit pėr
oficerėt e policisė, gjyqėsorit, punonjėsit shėndetėsorė, personelin e zbatimit tė ligjit, dhe
autoritetet e tjera publike qė kanė lidhje, duke pėrfshirė mjetet praktike dhe praktikat mė tė mira
pėr identifikimin,parandalimin dhe trajtimin e rasteve tė dhunės kundėr grave dhe sesi tė
ndihmohen viktimat e dhunės;
(p)Forcimi i infrastrukturės kombėtare shėndetėsore dhe sociale pėr tė pėrforcuar masat pėr tė
promovuar qasjen e barabartė tė grave nė shėrbimet publike dhe pėr tė trajtuar pasojat
shėndetėsore tė tė gjitha formave tė dhunės kundėr grave, duke pėrfshirė mbėshtetjen e viktimave
JK
JK
Mik i Forumit
Mik i Forumit

Gjinia Gjinia : Female
Numri i postimeve Numri i postimeve : 2126
Data e rregjistrimit Data e rregjistrimit : 08/07/2013
Falenderimet Falenderimet : 11

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Kodi Civil Empty Re: Kodi Civil

Mesazh nga JK Wed Sep 03, 2014 12:36 pm

(q)Ngritja ose mbėshtetja e qėndrave tė integruara pėrmes tė cilave, u ofrohen
strehėza,shėrbime ligjore, shėndetėsore, psikologjike, kėshillimore dhe shėrbime tė tjera
viktimave tė dhunės tė tė gjitha formave tė dhunės kundėr grave dhe, kur kėto qėndra nuk janė
tė realizueshme, ēuarja pėrpara e bashkėpunimit dhe koordinimit tė agjencive, nė mėnyrė qė t’i
bėjnė shpagimet mė tė arritshme dhe tė lehtėsojnė riaftėsimin fizik, psikologjik, dhe social tė
viktimave, dhe tė garantojnė qė viktimat tė kenė qasje nė kėto shėrbime;
(r)Garantimi i riabilitimit dhe riintegrimit tė plotė tė viktimave tė dhunės nė shoqėri;
(s)Garantimi qė sistemi i burgjeve dhe i shėrbimeve tė lirimit me kusht tė ofrojnė programe tė
pėrshtatshme reabilitimi pėr autorėt, si mjete parandaluese pėr tė evituar kthimin nė krim;
(t)Mbėshtetja dhe angazhimi nė partneritete me organizatat jo-qeveritare, nė veēanti me
organizatat e grave, dhe aktorė tė tjerė qė kanė lidhje, dhe sektorin privat pėr t’i dhėnė fund
dhunės kundėr grave;
17. i bėn thirrje komunitetit ndėrkombėtar, pėrfshirė sistemin e Kombeve tė Bashkuara dhe, kur
duhet, organizatat rajonale dhe nėnrajonale pėr tė mbėshtetur pėrpjekjet kombėtare pėr tė ēuar
pėrpara aftėsimin e grave dhe barazinė gjinore nė mėnyrė qė tė zgjerohen pėrpjekjet kombėtare
pėr tė zhdukur dhunėn kundėr grave dhe vajzave, pėrfshirė, sipas kėrkesės, nė zhvillimin dhe
zbatimin e plan veprimit kombėtar pėr zhdukjen e dhunės kundėr grave dhe vajzave, pėrmes,
ndėr tė tjera, dhe marrjes nė konsideratė tė pėrparėsive kombėtare, ndihmės zyrtare pėr
zhvillim, dhe formave tė tjera tė pėrshtatshme tė ndihmės, tė tilla si lehtėsimi dhe ndarja e
udhėzimeve, metodologjive dhe praktikave mė tė mira;
18. Thekson ndihmesėn e tribunalėve ndėrkombėtarė penalė pėr t’i dhėnė fund mosndėshkimit
pėrmes garantimit tė pėrcaktimit tė pėrgjegjėsisė dhe ndėshkimit tė autorėve tė dhunės kundėr
grave, si dhe kontributit qė mund tė japė Gjykata Kriminale Ndėrkombėtare, dhe u kėrkon Shteteve qė tė shohin mundėsinė pėr tė ratifikuar ose pėr t’u bėrė palė nė Statutin e Romės, qė
hyrin nė fuqi nė 1 korrik 2002;
19. Mirėpret hapat e marrė nga disa organizma tė Kombeve tė Bashkuar pėr tė diskutuar brenda
mandateve tė tyre respektivė, ēėshtjen e dhunės kudnėr grave nė tė gjitha format dhe
manifestimet e veta, dhe tė inkurajojė tė gjithė organizmat qė kanė lidhje qė tė vazhdojnė tė
trajtojnė kėtė ēėshtje nė pėrpjekjet e tyre tė ardhme dhe nė programet e tyre tė punės;
20. Pėrsėrit kėrkesėn e vet bėrė Rrjetit tė Agjencive pėr Gratė dhe Barazinė Gjinore qė tė shohė
mundėsitė dhe mjetet pėr tė zgjeruar efektshmėrinė e Fondit tė Besimit ėt Kombeve tė
Bashkuara nė Mbėshtetje tė Veprimeve pėr tė Zhdukur Dhunėn kundėr Grave si njė mekanizėm
financimi pėr mbarė sistemin pėr parandalimin dhe shpagimin e tė gjitha formave tė dhunės
kundėr grave dhe vajzave, dhe nė lidhje me kėtė thekson rėndėsinė e kontributeve tė reja dhe nė
rritje nga tė gjitha Shtetet pėr Fondin nė mėnyrė qė tė arrihet objektivi i caktuar nga Fondi pėr Zhvillimin e Grave i Kombeve tė Bashkuara; 21. U bėn thirrje tė gjithė organeve, njėsive, fondeve dhe programeve tė Kombeve tė Bashkuar,
dhe agjencive tė specializuara dhe fton institucionet Bretton Ėoods qė tė shtojnė pėrpjekjet e
tyre nė tė gjitha nivelet pėr tė zhdukur tė gjitha format e dhunės kundėr grave dhe vajzave dhe
pėr tė koordinuar mė mirė punėn e tyre, ndėr tė tjera, pėrmes Task Forcės pėr Dhunėn ndaj
Grave tė Rrjetit tė Agjencive pėr Gratė dhe Barazinė Gjinore;
22. i kėrkon Sekretarit tė Pėrgjithshėm qė t’i dorėzojė:
(a) Asamblesė sė Pėrgjithshme nė sesionin e gjashtėdhjetė e katėrt njė raport me informacion tė
dhėnė nga organet e Kombeve tė Bashkuar, fondet dhe programet e specializuar pėr aktivitetet
nė zbatim tė rezolutave
61/143 dhe 62/133 tė Asamblesė dhe pėr tė paraqitur rezolutė, pėrfshirė atė pėr ndihmėn e tyre
ndaj Shteteve nė pėrpjekjet pėr tė zhdukur tė gjitha format e dhunės ndaj grave;
(b) Asamblesė sė Pėrgjithshme nė sesionin e vet tė gjashtėdhjetė e katėrt njė raport me
informacion tė dhėnė nga Shtetet pėr aktivitet e tyre nė zbatim tė rezolutės nė fjalė;
23. Kėrkon gjithashtu nga Sekretari i Pėrgjithshėm qė tė paraqesė njė raport verbal nė
Komisionin pėr Statusin e Grave nė sesionin e tij tė pesėdhjetė e tretė me informacion tė dhėnė
nga organet e Kombeve tė Bashkuara, fondet dhe programet e agjencive tė specializuara pėr
aktivitetet nė zbatim tė rezolutave 61/143 dhe 62/133, pėrfshirė edhe pėr pėrparimin e bėrė nė
rritjen e efektshmėrisė sė Fondit tė Besimit tė Kombeve tė Bashkuara nė Mbėshtetje tė
Veprimeve pėr tė Zhdukur Dhunėn kundėr Grave si njė mekanizėm i Kombeve tė Bashkuara
mbarė-sistemik dhe pėr pėrparimin e bėrė nga fushata e Sekretarit tė Pėrgjithshėm pėr t’i dhėnė
fund dhunės kundėr grave, dhe i bėn thirrje organeve, njėsive, fondeve dhe programve tė
Kombeve tė Bashkuara dhe agjencive tė specializuara qė tė kontribuojnė menjėherė pėr kėtė
raport;
24. Vendos qė tė vazhdojė shqyrtimin e ēėshtjes nė sesionin e vet tė gjashtėdhjetė e katėrt nėn titullin “Pėrparimi i Grave”.
Takimi plenar i 70tė
18 dhjetor 2008
JK
JK
Mik i Forumit
Mik i Forumit

Gjinia Gjinia : Female
Numri i postimeve Numri i postimeve : 2126
Data e rregjistrimit Data e rregjistrimit : 08/07/2013
Falenderimet Falenderimet : 11

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Kodi Civil Empty Re: Kodi Civil

Mesazh nga Sponsored content


Sponsored content


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Mbrapsht nė krye

- Similar topics

 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi